Förkylningar
Mina små barnbarn är jätteförkylda. Då kom jag tänka på att jag inte varit förkyld en enda gång sedan förra sommaren.
Undrar hur det är för er andra, speciellt ni som ätit LC lite längre tid. 
Har inte tänkt på det förrän du säger det-det har faktiskt inte jag heller!
Då är vi två
Jag slarvade med kosten i våras och då kom förkylningen som ett brev på posten, så visst kan det stämma.
Numer pensionär i Nynäshamn
Fler som har erfarenheter om detta???
Det är när jag slarvar med mina vitamintillskott jag blir förkyld, så har det varit sen jag började med dem 1990. Det är inte många förkylningar jag haft, men de som kommit har alltid kommit efter en period av slarv…
Numer pensionär i Nynäshamn
Har inte varit förkyld eller sjuk sedan jag började men LC i januari!

Jag har inte heller varit förkyld. Men jag har noterat en viss benägenhet till internt lavemang (lös mage) när barnen haft feber och annat otyg. Detta klan kanske vara en biverkan av en diabetes medicin men jag är inte säker på det.
Och jag får väl huka mig för tomaterna, men jag var såå sjuk såå sjuk nästan hela förra vintern. Barnens förkylningar avlöste varandra och de var då sjuka typ var tredje gång(3 ungar), medan jag åkte på allt med 2 veckors mellanrum, hela vintern igenom.
Suck!! Hoppas verkligen det inte upprepar sig i vinter för det var verkligen inge kul!!
/Lillianna
~ Lillianna ~
Snuvig och ont i bihålorna, hade till och med ont i halsen i lördags.
Men å andra sidan så åkte på allt som var tidigare, och med tanke på hur mina klasskamrater har snuvat och hostat flera veckor tillbaka så har jag klarat mig bra.
jag är skitförkyld nu…ätit lc/hf sedan början av juli……för 3veckor sedan halsfluss så jag är mottaglig fortf….och inte något direkt viktminskad heller….äter bara protein och fett…inga grönsaker….
Krya på er alla sjuklingar.