Silverscreen testar fakir
Jag har kört LCHF under några månader (med några avsteg dock) och känner att det verkligen är något som passar mig perfekt. Det blir extra tydligt när jag någon dag äter mera kolhydrater och genast blir svullen och dålig i magen. Vikten går sakta nedåt och det känns bra, tänkte nu ge viktnedgången en liten extra puff innan jag åker iväg på en drömsemester i Australien om två veckor.
De kommande två veckorna kommer (i stortsätt) se ut som följer:
Frukost: 2 ägg (2 gulor men bara en vita) med majonnäs, te med kokosfett
Lunch: Proteinpulver och te med kokosfett
Kvällsmat: fisk med kokt ägg och smör eller stekt kött med smör/bearnaisesås eller stekt köttfärs med bearnaisesås
Kvällsfika: Te med kokosfett
Kan hända att jag byter plats på lunch och kvällsmat nångång, mest av sociala skäl :)
Tänkte att om jag är duktig och skriver här så kan jag nog se till att klara av det också, utan större problem. Hejarop är tillåtna! :)

lyvcka till så klart..
även om det inte är en "ren" fakir.. =)
fasen vad roligt med en resa till australien.. måste fråga, vad ska du göra där?!
Sant, hel fakir är det inte då jag äter proteinpulver, men kände att jag ville öka proteindelen lite. Och sen är det smidigt då jag flänger runt en massa under dagarna.
Jag ska möte upp min pojkvän som är där och pluggar ett år. Vi ska resa upp längs östkusten, från sydney till cairns. Ska bli supermysigt. Lite mer än tre veckor ska jag vara borta. :)

bea o h majo e inte heller del av ren fakir..
åhh!! trevligt.. såå trevligt.. gör absolut det bästa av den resan!!

HEJA HEJA HEJA!!! 
Stefan Bloggar här på sajten
Stefan bloggar också här, på extern sajt
Caena: Okejdå :)
Morgonvikten var idag: 61.1kg
Tänkte att jag skulle ta och låta bli vågen tills den 14e, så får vi se vad den visar då.
Frukost: 2 äggulor och 1 äggvita, majonnäs och te med kokosfett
Lunch: Proteindrink
Kvällsmat: Pollack, smör och två kokta ägg.
Kommentar: Måste äta mer vid lunchen, så imorgon blir det vettig mat iaf för proteindrink. :)

vad bra att du själv kände att det inte räckte vid lunchen!..
det kan vara bra att äta det man kan orkar i början.. alltså inte överäta.. men vara mätt!..
säger som stefanBlixt- HEJAHEJAHEJA..