jaha? Vad vill du ha sagt?
Besök hemsidan så sa det allt *L*
Jag har kollat. Tårtor…..

*skratt* Ja vill hon att vi ska frestas att äta hennes tårtor eller … Jag skickade hemsidan vidare till min dotter som också gör tårtor till speciella tillfällen på beställning. Det fanns ju en hel del fina tårtor och goda ideer att utveckla egna motiv 
*flin*….ganska bortkastat här inne:) Vi som inte ens tycker om smaken av tårta längre. Ja ialla fall inte jag.
*fniss*
Bantning? Snarare botemedlet mot bantning! Hon kanske skulle kika på vart hon hade hamnat innan hon skrev

Finns ingen gräns på fräckheten tydligen .Massa ÄCKLIGA tårtor….
När hon skrev bantning så kom hon kanske på var hon var och skrev inte mer…
Tårtor är väl gott, men det krävs bättre och nyttigare tårtor för att vi ska tycka om dem. Och köpa tårtor från stockholm *asg*
Vipsad grädde går bra, har någon gjort marängbotten utan socker? mörk sockerfri choklad funkar också, nötter likaså
Man kan kanske göra marängbotten helt utan socker och också utan sötningsmedel? Jag försökte med flytande sucralose för ett tag sedan när jag skulle göra maräng… Det blev som platta skumgummisulor!
Flytande sucralose var fick du tag i det? Her tittat på massor av sötningsmedelsburkar/flaskor men inte hittat. Snälla hjälp
Nej sorry, jag menade flytande Suketter! Det blev visst lite fel…