Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 3843 ggr
Pv544
0

Lipton tea - ceylon gardens

Är det någon som råkar veta nån butik / kedja som har Liptons te "Ceylon gardens"?

Sambons favorit, men vi hittar den bara i en sån där 4 pack med andra sorter.

magma
0

Ingen aning, men jag puttar upp frågan lite så den håller sig i framkant ett tag till.

Effie
0

Jag har ingen aning heller - men jag googlade på namnet, och hittade någon firma (med produkter för att serva kaffeautomater, misstänker jag) som nämnde att smaken utgår. Om det var bara för dem, eller om den utgår från Liptons sortiment framgick inte. Men det brukar ju vara typiskt - hittar man något man gillar, brukar det försvinna ur sortimentet…Rynkar på näsan

Visst går det. Om inte annat, så går det galet

Regina78
0

OT, vill bara tipsa om en annan tesort.

Äpple och kanelsmal, med lite grädde i har man "flytande" äppelkaka. Supergott!

nobban7
0

http://lipton.se/se_sv/#Special%20Tea-2,207

Kontakta Lipton direkt och kolla deras goodwillFlört

Pv544
0

Kan meddela att den finns i sortimentet hos Lipton men att det är flera butiker som inte säljer den längre. Bla ICA. Willys ska iallafall ha den så vi får leta där. Och hamstra om vi hittar!! :D

Pv544
0

Ja! Hittade teet på City gross och köpte 6 paket. Äntligen.

fettfralst
0

Som tefanatiker så vill jag bara rekommendera den relativt nyöppnade tebutiken "In the mood for tea" på Norrtullsgatan 7 i Stockholm där man kan köpa allt från rena gröna teer till oolong och pu'er och förstås svarta teer. Nästan alla från kina och taiwan och av högsta kvalitet. Inte billigt men ack så gott. Dessutom är de trevliga och låter en provsmaka olika sorter precis som när man handlar te i Kina.

Melindrea
0

Ett ljuvligt te som jag just har köpt är Togi Tea Classic: CInnamon Spice. Smakar pepparkakor. =)

Agenda
0

OT: själv har jag snöat in på  rött te och där är  favoriten champange and cream. Glad

#0 - grattis till att du hittade på favoriten och kunde hamstra lite!