Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 1415 ggr
zyxel
0

Ny medlem

Hej!

Nu har jag läst och läst i några månader, jag tänkte att jag skulle göra ett litet inlägg oxå. Jag är en norrländska i förskingringen …flyttade ända till skåne, och trivs mycket bra!

Jag började med lchf för 3 1/2 månad sedan och mår fantastiskt bra. Jag har gått ner 13,8 kg och har inte märkt av några negativa aspekter av denna kost ännu.

Jo förresten, efter några veckor på lchf fick jag en sån konstig känsla i kroppen, det var rent märkligt, jag fick för mig att jag skulle börja röra på mig mera…motionera kanske rent utav!!

Nu tränar jag 2 ggr/vecka och någon muskelförtvining som Paulun snackar om har jag absolut inte märkt av, utan helt tvärt omGlad

Jag har läst era inlägg med glädje och mycket nytta, det är helt underbart att denna sajt finns.

Kramar/Maria

Melindrea
0

Välkommen, och önskar att jag fick sådana konstiga ryck! *skrattar* Åh andra sidan har jag de senaste dagarna gjort vissa övningar hemma, vilket kanske visar att jag också fått det.

zyxel
0

Tackar så mycket! Hmm…övningar hemma..det kan ju vara trevligt *S*

Pasi
0

Välkommen!
Konstigt att du fick en så konstig biverkning som "träningsug", sådana biverkningar skall man ju inte få enligt Paulun!?;-)

Melindrea
0

#2 har inte fått tag i hantlar ännu, så jag roar mig mest med att göra knäböj och litet sådant, för att aktivera mina höfter och axlar. Av min träningsvärk att döma lyckades jag få igång ryggen också.. =)

zyxel
0

Ja visst är det konstigt och flera nya muskler har jag fått oxåSkrattande

Kul att vara här

zyxel
0

Träningsvärk är inte det sämsta…*L* själv kör jag step up och simmning, tänkte gå ner 20 kg till

Mervi
0

Välkommen hit! Låter finfint det du skriver. Lycka till med de 20 kg:na du önskar bort.

Pylle
0

Vi blir alla så glada när nya medlemmar ger sig till känna

Kram i massor från oss alla-

Maia
0

Välkommen och grattis till spritt i kroppen!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna 

[tillbakalutat]

Margareta
0

Välkommen från mig också och den farsoten du drabbats av lär ju inte vara livshotande…Förvånad

Numer pensionär i Nynäshamn

glitterfisk
0

Vad roligt att du hittat hit, och att du mår bra av detta sätt att äta, visst är det härligt!

mikaelj
0

Nä, han blev ju djupt deprimerad efter tre dagar i sin avgiftning.  Tror jag att man inte har lust att träna då!

Pasi
0

#12 Är det samma "3 dagar" som gav honom proppen tro, med tanke på att han anser att fett ökar risken för proppar? ;-)

magma
0

Välkommen hit, vilken kanonstart du fått!

Saintpaulian
0

Kul att läsa att det gått så bra! Lycka till i fortsättningen!

Jag har också börjat få "känningar", kroppen vill promenera låååånga promenader och cykla på träningscykeln! Underligt det har den inte varit så förtjust i innan Flört Vi har nog fått samma "åkomma".

[ngupa]
0

Den åkomman ser jag fram emot, för den har varit fullständigt borta i flera år…

Stort Grattis förresten!

zyxel
0

Tack för alla lyckönskningar och snälla ord. Det känns bra att vara med i gänget efter att ha läst så mycket vad ni skrivit om tidigare, många skratt har jag fått och mycket peppning.

Nu ska jag gå och göra en falsk fläskpannkaka så jag har till imorron, god kväll på er.