Herbalife
Är det någon som vet vad herbalifes "målersättningsdryck" innehåller?
Har en kompis som är diabetiker och överviktig som har börjat med Herbalife, byter ut 2 mål om dagen.
Jag har försökt hitta vad denna dryck innehåller med har inte lyckats. Själv är jag mycket skeptisk till att göra så här.
Jag gissar på sockerlösning som alla andra såna shakes, typ Nutrilett, Naturdiet, Cambridge, m.fl.
Be din kompis titta hit eller kostdoktorn.se.

Herbalife - för dig som inte bara vill svälta utan också vara med i ett pyramidspel på samma gång! 

Herbalife = ett dyrt sätt att inta lågkalorikost. Billigare och nyttigare att äta 10 ägg per dag, tror iallafall jag.
#2 Precis min uppfattning om Herbalife. 
Hade några bekanta som var rätt trevliga och fullt normala. Sedan började de sälja Herbalife och efter det gick det liksom inte att ha med dem att göra. De liksom BLEV Herbalife. Hela tiden utsatte de sina bekanta för värvningsförsök. Jisses!

Kanske örtkryddad sockerlösning ?? 
Medarbeterare på Kost
:-/ Tror det är svårt att övertyga när någon väl satt igång med pulversvält. De måste ledsna på konceptet först.
Puffa in kompisen på Kostdoktorn, t.ex. den här sidan. Gör en prisjämförelse vad ägg till samma nivå av kalorier skulle kost.
Försök göra några praktiska jämförelser (utmana om det är en tävlingsinriktad typ) med hur hans/hennes blodsockernivåer skiljer mellan ägg/annan vettig mat och pulver.