Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etiketthälsa
Läst 5561 ggr
Carro-e
0

Gi Rivstart

Kan man gå ner 6 kilo på 2 veckor med gi rivstart även fast man är normalviktig?

Glad

MimLan
0

Testa?

Fast du? Om du postar din fråga i "Hälsa" rimmar det lite konstigt med att du dels är normalviktig, och trots det vill gå ner ett gäng kilon snabbt som ögat. Lite mer fokus på faktisk hälsa är inte fel.

cathrineschuck
0

NEJ!

Jobbar som kostrådgivare och (tyvärr) sett det mesta.

Det går INTE att gå ned 6 kg på 2 veckor. Tack och lov.

Aniara4
0

Varför i hela friden vill du tokbanta om du redan är normalviktig? Förvånad Man ska inte tokbanta ens om man är överviktig.

Man kanske kan gå ner 6 kg på 2 veckor om man typ slutar äta. Men du kanske också skulle överväga alternativet att börja äta LCHF, och få den hälsa och kroppsform som är den bästa för just dig?

Carro-e
0

det är en kille som har gått ner så mkt på 2 veckor och han mår fint fint ..så vrf skule inte jag kunna det?

mikaelj
0

Varför vill du gå ner 6 kg i vikt?  Enklaste sättet är att kapa ett ben. Då går du ner mer än 6 kg.

Vill du bli av med muskler? Ät ingenting överhuvudtaget i 2 veckor. Men när du börjar äta igen kommer du lägga på dig fett och se ut som en boll.

Lyssna nu på farbror barbro, det finns inga genvägar till det perfekta ljudet!

Lava
0

Om du är normalviktig är det inte säkert att du går ner någonting alls. Men du kan få andra hälsovinster. Var inte rädd för att äta naturligt fett.

ebet
0

När jag fastade i tre veckor (bara buljong och vatten) gick jag ner ca 4-5 kilo. När jag började äta så gick jag upp de kilona på två dagar.

matsmurfen
0

Frågan är varför du vill gå ner 6 kg på 2 veckor?  Är det för att du ska komma i fina kjolen till festen, kanske… i så fall är det ju inte säkert att de 6 kilona ens tas på det ställe där kjolen sitter…. Kan ju lika gärna vara på halsen och överarmarna.

Så, nja, verkar inte riktigt genomförbart.

kaisakavat
0