Lite tråkigt
tycker JAG att det är.
Nu när vi har skaffat en länk som ska ges till journalister med JULMAT så skrivs det en "massa annat" där…
Kan man inte plocka undan det oväsentliga och ENDAST ha recept och/eller länkar under den rubriken…
Men jaja det är ju bara min åsikt
… du får väl lita på Annikas & journalisternas kompetens i att sålla ut recept från prat?

Vet du vad mikaelj……
Det är i flera inlägg nu som jag sett hur kort och snäsig du är i tonen och jag uppfattar det som att du har väldigt svårt med hur man uttrycker sig till andra….
Så snälla snälla snälla….Tänk, inte en, inte två utan många gånger innan du skickar… För det är inte trevligt.
Jag är fruktansvärt medveten om att de, liksom både du och jag, själva kan leta igenom hela raddan. De kan även leta igenom hela sidan OCH på andra sidor på nätet. Jag tvivlar inte på deras kompetens över huvudtaget.
MEN, för att underlätta, kanske för någon journalist som egentligen inte tror på detta eller tycker, ja va f*n jag skriver något gi-aktigt (vilket tyvärr har skett ofta att de blandar ihop Gi och LCHF), så skulle vi ställa ihop en tråd, där man snabbt och lätt hittade de bästa julmatsrecepten enligt LCHF.
Och JO visst kan de sålla och leta, men det kan de även på hela denna sidan… eller hur, men grundtanken var….. att de snabbt ska hitta vad de behöver.

Kort är bra . Långa utlägg är jobbiga att läsa.