Medlemsantalet...
Nu har medlemsantalet på Kolhydrater passerat 350 och börjar närma sig 400. Klickar man på medlemsfliken kan man följa utvecklingen.
Som Sajtvärd tycker jag givetvis det är väldigt roligt.
Ni har väl sett till att ni har Kolhydrater som favorit så att ni är med på vår medlemslista?
Numer pensionär i Nynäshamn
Ööhmmm… Vaddå? Favorit som under fliken "favorit" i I.Explorer? Isådanafall- ja:O)
Nej här på iFokus… Till höger om det här fönstret finns en ruta där det står "Mina sajter", om Kolhydrater finns med där är man medlem.
Jag tror absolut att Du är medlem
, men det finns de som först blev medlem på någon annan iFokus-sajt och sen hittade hit och nu är de aktiva här men har kanske inte sparat Kolhydrater som favoritsajt och då är de inte heller medlemmar.
Numer pensionär i Nynäshamn
Oki, då klarnar det. Det här stället är den första iFokus.sida jag läser på, trodde först det var det enda syftet med "i.Fokus"
Jag sitter- som vanligt- här alldeles för sent på kvällen när jag egentligen borde sussa sött i min säng… Därav dimmorna. Som nu har skingrats. Asch vad jag svamlar, så är det när en massa ungar vankar omrking och väcker en hela nätterna igenom. Gonatt!