Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettfrågelåda-minmat
Läst 1317 ggr
spidergia
0

Min mat...

Undrar om det är fler som inte kommer in på minmat.net??

Raring
0

Japp… har inte kommit åt siten sedan imorse. Retligt men det är väl sånt som händer. . . . Obestämd

spidergia
0

Jo, så är det nog. Har blivit en vana att fylla i varje dag och få hjälp av sidan…

flikkan77
0

Kommer inte heller in. Jag som knappt kan äta utan att räkna först, nästan jobbigt att göra frukost på egenhand och få skriva in det sen. Har helt enkelt blivit MinMat-beroende… Flört

"You just have to belive…"

Autoimmun
0

Skönt att det är fler än jag som har problem med Min mat idag (fast det menar jag förstås inte!). Då är det inte min dator som strular. Det är bara att bida sin tid. Jag försöker äta samma som igår, så blir det nog bra.

flikkan77
0

Jag behöver gå på MinMat avvänjning! Hur äter man när man inte vet vad man äter? Är alldeles för beroende av mina siffror. Räknar ut "recept" av vad som finns i kylskåpet och lagar efter det men nu har jag ingen aning om vad jag brukar äta, eller hur mycket. Hjälp! Skrikandes

Inke
0

Jag skulle äta ett halvt äpple, odlat i min trädgård. Jag vet att det innehåller mycket kh, men hur mycket. Hoppas min mat är tillbaka snart.

MimLan
0

#6 Det behöver du inte minmat för att räkna ut. Det finns tabeller överallt på nätet. Ett gäng länkar finns under "Länkar" här ovanför.

Avokado
0

vad finns det för alternativ till minmat.net?

använder någon här något annat?

Raring
0

Man kan ha ett program på datorn också…

www.calcounter.se/Install_Cal-Counter.exe

http://formfixaren.com/

TbbW
0

tjena!

BredBandsBolaget uppgraderar uppkopplingen till TurboDSL.

så kl2 inatt ( altså kl2 på onsdags natten ) kopplade dom ner linan.

så det är lite kopplande osv och sen är minmat.net uppe igen.

sorry men det va lite dålig info om exakt när detta skulle ske så det blev en liten överaskning imorshe och jag har inte haft tid att fixa det förns efter jobbet :)

ha tålamod.

TbbW
0

så, nu ska minmat.net vara uppe igen :)

Inke
0

#11 Tack

Raring
0

Sweet Skrattande

Autoimmun
0

Skrattande Stort tack!!!

flikkan77
0

Underbart! Blir alldeles nervös av sånt där. Flört

spidergia
0

Tack för en kanonsida du som sköter om minmat…