Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: allt-om-lågkolhydratkost
Läst 998 ggr
mumsa
0

tips att dölja fiskolja i

skrev ett inlägg som gick upp i rök!?Obestämd jag undrade om någon har ett bra förslag att "dölja" den äckliga fiskoljan med?Glad har köpt Efalex ,hoppas den är bra men jag och barnen har svårt för olja, provade att blanda ut i fil men det var ingen höjdare, 2-åringen är svår att övertala hon är dessutom mjölk och ägg allergiker så där blir det lite knepigare,hon fick sin som den var och nu springer hon och gömmer sig när hon ser en sked, någon här kanske har ett bra tips, barnen tycker jag blivit alldeles stolligSkrattande det nya är kokosfett ADdroppar d-vitamin och det värsta.. fiskoljaRynkar på näsan

lizaohman
0

Köp krillolja istället, små fina kapslar utan smak och det behövs bara en om dagen! Jag kan inte tänka mig att det finns något man kan dölja fiskoljesmaken i - fisk kanske?? Krydda med fiskolja, nää, det låter inte så gott. Tänk när dina barna blir stora, då skriver de böcker om hur de blev plågade som små :)  Nåja, de kanske blir rika på kuppen!

finntroll
0

Det är bekymmersamt jo, smaken är förfärlig. Jag använder Möllers fiskleverolja och tar den med en sked turkisk yoghurt före och efter. Men jag får nog ingen annan i familjen att ta oljan.

mumsa
0

#1 Ha ha vi blev plågade av mammas kost sekt eller nåt…HA ha ja man vet ju aldrigFlört

ja det är nog bättre med kapslar,har inte sett dom bara, det är ju svårt att dölja ..blä

magma
0

Jag har gett sonen Efalex i en liten skvätt apelsinjuice, och nu får han EyeQ i lite juice varje dag. Han dricker utan minsta problem!

magma
0

ps: jag säger att det är vitaminer…Oskyldig