Målsnöret sprängs!
Känner nu att jag hittat min melodi med att äta mer fett och sluta ha dåligt samvete för det.
Slutar tro på vad som skrivs och stillar mig och känner in vad jag får för svar i kroppen. Det har tagit lång tid att hitta hit. Närmare 17 år, men nu närmar jag mig målsnöret. Ah, där gick jag i mål!
Kul att ha dig som åskådare för min slutspurt i mitt långa lopp.
Kram och tack för de "45 dagar" jag fick vara med.
Venus/Eva

jag fattar inte vad du menar?*S* ironisk? Hoppar du av? Har du nått målvikt?.. Hjälp? Nu snurrar det…
Jag fattar faktiskt heller inte vad som menas riktigt. Hoppar av, varför då? Denna sida är väl inte till bara för viktminskare, utan mer allmänt för de som äter LCHF-kost? Och det är väl fett i allra högsta grad en sån som en annan ska äta? *kliar i huvet*
Innan jag tar bort min sida, vill jag gärna bara berätta att jag nu har fattat vad det hela handlar om. Jag har lärt mig var min nivå för intag av fett ligger, och det är inte på 70% utan betydligt lägre.
Har lärt mig kolhydraternas betydelse på ett nytt sätt. Insåg när jag läste boken Fettskrämd dels att jag varit fettskrämd i 40 år och dels kolhydraternas inverkan på hälsan.
Nu behöver jag inte vara här längre.
Känner er allas energi, och belastningen blir för stor och frestelsen att äta någras sockersug, som nägra stillar med fett blir för häftig.
Jag väljer att kliva av banan i stället. Ni får ha hela forumet för er själva.
Glad att jag fick vara med i 6 veckor. Nu är jag nöjd.
Tycker Margareta gör ett jättebra jobb med sajten.
Tack för mig. Finns på Tasteline.com ett tag till. Venus/Eva

Sorry, fattar noll.
Men det var kanske inte meningen?
nej, jag misstänker det!!
Jag läser och förstår det som att Venus har känt sig ifrågasatt och att det blivit för påfrestande för henne. Därför väljer hon att lämna forumet.
#5, varför misstänker du det?
Jag hoppas du (Venus) inte lämnar forumet för att du känner dig illa bemött. Huvudsaken dock att du hittat din väg och mår bra av den, lycka till!
Kram/magma

Venus vi behöver varandra dig oxå.
Jag uppfattar inte att hon skriver att hon blivit ifrågasatt utan snarare att hon nu är nöjd, men väldigt glad att hon varit med här i 6 veckor och att hon nu har hittat sin väg och väljer att göra det utan att använda sig av just detta forumet. Den uppfattningen får jag…
Lycka till Venus/EVA och du är ju alltid välkommen tillbaka…. Verkligen Lycka till:)