Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 1160 ggr
KallblodsLotten
0

Före och efter

Ni som har ätit efter LCHF kost ett tag och har gått ner i vikt. Kan inte ni visa före och efter bild på er själva?

Det skulle nog ge mej en extra kick. Få se att det gett resultat.

MillisB
0

Gick ner några kilo i höstas och satte in för och efterbilder då på min sida. Den kan du se på… Är inte jätteskillnad men jag ångrar nu att jag inte klarade att hålla vikten efter jul.

/Millis 🎈
Min blogg läser du här.
Fat is your friend.          (David Perlmutter)

Anna-fd-137kg
0

Åh, de alldra värsta förebilderna har snabbt raderats ur kameran, aldrig hade jag väl trott att de kunde vara bra att ha… ;-O

Några bilder finns dock på bloggen. Även om de inte visar hela viktskillnaden på -51kg så ser man def att det har hänt något ;D

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.332635

De bilderna är dock för 10kilo sedan. inser just att det börjar bli dags att ta nya, kul! Jag återkommer när jag fixat dem.

andreas0
0

Skaldemans före och efter bilder talar väl för sig själv: Före Efter

På kostdoktorns lista över anekdotiska bevis hittade jag följande länk till DaMums blog med före och nuvarande bilder. Det är en rätt imponerande förändring.

Jag lägger inte ut på mig själv eftersom jag har en del kvar på min viktminskning. Men det kanske kommer när jag är klar.

KallblodsLotten
0

Wow! Va duktiga ni är!!! Jätte kul å se att det verkligen ger resultat med all den goda maten man får äta.

Jätte bra jobbat! Tusen guldstjärnor tiller Glad

Jag har glömt att fota mej själv, men ska göra det så kan även jag visa en före och efter bild nån gång i framtiden.