vårdcentralen
blev positivt överaskad när jag idag ringde till vårdcentralen för att få komma och väga mig. brukar väga mig där men har haft ett uppehåll. och sa samtidigt att jag ville ta provtagningar för att hålla koll på värdena. och då berättade jag att jag har börjat med LCHF och då frågade hon enligt annica dalhqist och när jag svarat ja på det så lät hon väldigt postiv till att jag skulle testa. eftersom allt annat har misslyckats, enda som lyckats har varit reductil men den blev jag svårt sjuk av och fick ligga inne på sjukhus i ett år.
senaste försöket har varit hälsohem vilket ledde till att jag var konstant hungrig i tre veckor och det slutade med en hetsätningsperiod när jag kom hem värre en någonsin tidigare. gick upp från 135 till 174 från december tills nu.
men då kommer jag ju från sundsvall oxå och annica dalhqist har plöjt bannan rejält bland vårdcentraler och läkare.blev till och med rekommenderad att pröva denna metod av en läkare på samma vårdcentral när jag var där för att få en remiss till operation.
Vad bra! Ju fler VC som inte får stora skälvan desto bättre.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna
Grattis! Min vårdcentral är tvärtom…

Som sagt- det sprider sig- budskapet om lchfkost.
Det är jättebra!
Lycka till, bzzzz!