Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 1400 ggr
silverman71
0

Arg !

Grrrr…

Ytterligare en person som inte tar reda på någon fakta utan hystar ur sig vad han tror om att äta fet kost.

Försökte kommentera artikeln, men verkade inte fungera eller så ska han godkänna den först.

Artikeln finns på http://blogg.passagen.se/jacobwismar/entry/prova_en_ny_diet_1

Axol
0

Men, vad är det att vara arg över?

De som är här inne och skriver är ju de (få?) som faktiskt har lyckats lägga om livsstil, när de faller från så slutar de skriva här. Det kanske bara är 1% av de som faktiskt börjar med lchf. Om du har andra siffror på hållbar viktminskning så är ju det jättebra, men att ha detta forum som "bevis" är inte fullgott. Han får ju tycka vad han vill. Själv är ju vi här inne skeptiska till andra metoder och hittar varje tillfälle att racka ner på dem.

Så ser jag det.

Pasi
0

Funkade att kommentera.Glad

Pasi
0

Axol - Jag misstänker faktiskt att siffrorna är påhittadeFlört….och tycker faktiskt att den som påstår något skall kunna lägga fram bevis eller referenser till sina påståenden.

mikaelj
0

Eller, så är det inte tanken att siffrorna skall vara korrekta, utan att ge uppmärksamhet. Då kan man kosta på sig att överdriva.

Emea67
0

Håller med dig!

Men han har nog bara läst om LCHF och känner nog inte någon som håller på. I så fall skulle han skriva en bok om viktminskning och hälsovinster för det är ju hälsovinsterna man känner utav först. Det gör att jag iallafall fortsätter trosts lite trög viknedgång. Sen drar han ju allt över smma kam! Har inte förstått att det är en livstils omställning man måste göra för att gå ner i vikt, att ha ändrat den till LCHF gör ju att det blir lättare att hålla efter viktnedgång än med andra alternativ iom att suget efter allt det onyttiga försvinner med denna kost som inte är någon DIET!

chapp
0

Nu är jag elak men ska man ta en person på allvar som kallar sig "matstylist"? Vad hände med jobb som sjuksköterska och sotare? Eller bloggar inte dom??