Dr carlsson
I morgon ska jag på hälsokontroll hos dr carlsson, jag har hållt på med LCHF i fem månader nu och mår kanon, mådde inte så dåligt förr heller men nu krånglar inte magen längre.
Den här sommaren har jag inte gått upp ett endaste gram och inte heller i centimeter, det har aldrig hänt i min världshistoria förut. Jag har druckit och ätit gott hela tiden.
Har börjat få in vanor och det känns bra, nu ska vi bara se ifall mina blod värden mår lika bra som jag.
Det ska bli kul vad värdena säger, hej svejs alla nya, har inte varit inne på länge och fick en chock när det var ny stil på sidan. Ha det gott alla

Lycka till….och glöm inte att skriva in dina värden här, för vi är en skock nyfikna!

Ja, det ska jag göra, jag måste väl få nån slags lapp med alla noteringar på?
Tycker själv att det ska bli kul att åka dit, lämnar här hemma vid 8 på morgonen fastande, åhhh vad jag kommer att sakna mina 2 kokta ägg och2 tsk smör på, till frukost, är en frukost människa,
Hoppas det går bra hos doktorn och att du inte hinner "svälta ihjäl" innan du får äta! 
Grattis till att allt funkar så bra!

Tack kaisakavat, vatten till frukost är inte riktigt min grej, ett glas fick jag dricka, åhh va mätt jag ska bli:-)

#2 Du får flera lappar!

Jasså , på mina tidigare hälsokontroller så har jag bara fått en lapp för årets resultat och en lapp för fjolårets och så kan jag sitta där och mäta. Då blir jag ännu mer nyfiken nu då:-)