Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etiketthälsa
Läst 2636 ggr
Annica38
0

Förkylning

Nu är jag ordentlig förkyld med snuva, halsont och hosta. Gråter

Vad ska man göra för att få lindring, man borde ju inte äta halstabletter, honung, hostmedecin etc - allt innehåller ju socker eller sötningsmedel????

Nån som har någon mirakelkur?

Jag är egen företagare och småbarnsmamma med mannen på jobb ute till havs, så har verkligen inte tid att vara sjuk! Skrikandes

Tilda-T
0

Koka upp vatten och färsk skivad ingefära och  citron i skivor drick denna dekokt så varm som du klarar av.  Detta använder jag mig av när jag börjar känna av hals och näsa!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

fj-100
0

Echinagard har "räddat" mig och min familj så många gånger under årens lopp att jag är övertygad om dess positiva effekt.

Och ANDAS MED MAGEN för där har du 70% av ditt immunsystem.

mikaelj
0

#2: Med echinagard blev ni friska på några dagar, och gissa hur många dagar det tar att bli frisk utan?

Fakta: virus kan man inte bota, och förkylning är just ett sådant virus.

fj-100
0

"3"  Echinagard aktiverar kroppens immunsystem som i sin tur tar hand om viruset.

Man tar det innan förkylningen bryter ut och då uteblir förkylnngen eller förkortas.

mikaelj
0

Förkylning har en inkubationstid (då det smittar) på en vecka eller så, där du inte själv märker nå't.

But hey, om homeopati är din grej, så kör hårt.  Men det kanske inte är rätt för alla andra…

Zepp
0

Man tuggar på vitlöksklyftor, morron midag o kväll!Tungan ute

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

shin
0

alvedon, nezeril, mkt dryck, lindrar, men förkylningen tar sin tid..

fj-100
0

"5" Homeopati har ingenting med Echinagard att göra, det är ett naturläkemedel som har använts under lång tid.

Jag har verkligen inte påstått att det är rätt för alla andra, bara gett ett tips på vad som funkar för mig…Glad

Zepp
0

Om man går till en läkare kan denne bota dig på en vecka.. annars så går det över på sju dar!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

vispop
0

När jag bodde i Irland så köpte jag Sudafed, fanns både i pillerform och som näsdroppar. Förkylningen hade inte en chans. Vågade aldrig titta på innehållsförteckningen men högst upp stod Efedrin…..

Köpte med någon flaska hem men har aldrig behövt använda dem för sen jag började med LCHF har jag inte varit förkyld.

mikaelj
0

Hoho, be din läkare att skriva ut astmamedicin till dig, eller leta reda på SuperCaps. :D

vispop
0

Lite som med de där ögondropparna som ger klart vita ögonviter när man festat hårt. Fanns förr att köpa i en del länder. Fast tredje flaskan levererades med vit käpp. Men ögonen såg fräscha ut…