Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-livsmedel
Läst 1069 ggr
skaven52
0

knäckebröd ?

letat vad köper jag för knäckebröd har finn chrips finns det annat ska finnas vasa men vad heter det  tacksam om svar! Glad

Caena
0

skulle hålla mig från bröd i längsta mån, men det är jag.. har märkt att det ger mig mer sug efter sötsaker. är sådant jag kan äta och äta och äta.. triggar okynnesätanded.. 

nöj dig iså fall med att ha ett bröd hemma.. 
mitt tips iaf..

missaz
0

Håller med Caena, bröd hör inte riktigt hemma i LCHF tycker jag… Men vill och kan du äta det utan problem så kan du ju kolla kolhydratsinnehåll på förpackningen för att se vad som är bäst.

IngelaZ
0

Flatbröd är det du letar efter :) Du bestämmer själv om det hör hemma i din LCHF kost, vissa kan äta lite av det utan att få problem med sug. Det innehåller 3,5 g kolhydrater per skiva.

Dossan
0

Jag brukar köpa ett bröd som heter "hälsobröd" gul kartong med små vete-solroskex i. Väldigt lite kh och mycket fiber för den som behöver det. Lägger på en rejäl klick "Prinsens Tonfiskröra och Perssons gormetskinka utan glutamat. Väldigt gott och mättande.

marimu
0

Annika rekommenderar Vasa Fiber Plus. Jag äter själv en halv sådan med mycket smör på varje dag.