Nybörjare
Jag är nybörjare på GI-kost.
Har varit med i Viktväktarna till och från i många år förut men aldrig lyckats komma i "mål". Tänkte därför att det nu var dags att pröva något nytt.
Jag har ca 35 kilo att göra mig av med så det lär väll ta ett tag. Började med några veckor med GI mat inklusive ris och liknande bara för att få till det hela ordentligt. Idag var min 3dje dag helt utan kolhydrater. Jag följer en 4 veckors meny i en bok jag köpt.
Men allt kan man ju inte läsa i böcker. Stöd och tips är lika viktigt och det hoppas jag kunna få här hos er. Jag blev rekomenderad detta av en väninna som tidigare kört GI med bra resultat.
Villemoda

Välkommen hit Villemoda, hoppas du ska trivas hos oss, här finns alltid folk att fråga och tjata med!
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

Välkommen.
Här är många som skriver och läser. Hoppas att du får den stöttning du behöver. Här finns mänga länkar att söka på och läsa igenom.
Lycka till!

Hej och välkommen Villemoda! 
Välkommen och lycka till! Du kommit till en väldigt aktiv sajt, här finns alltid någon som svarar och hjälper till.

Hej Villemoda! Jag är också rätt ny på detta! Denna sajt är superbra, finns många tips och mycket stöd att få! 
Villemoda välkommen!
Detta är ett jätte trevligt forum dom som hänger har stöttat o tipsat mig massor !!!
Hur går det? har du kommit igång??