GRATTIS PSSON!!! =)
**Till att bli pappa! 
**Agnes föddes igår!! 
Kramis
Tina
Grattis!!!
Det gick verkligen fort och vilka jättesöta bilder Du redan lagt ut i fotoalbumet!!!
Numer pensionär i Nynäshamn

Grattis, grattis!!

Jag har redan gratulerat dig en gång men kan göra det igen : GRATTIS!! och vilka fina bilder på både frun och lilla Agnes.
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
GRATTIS PÅ DEJ,JAG SKALL RUSA TILL ALBUMET.
HOPPAS NI ALLA TRE MÅR BRA
Åhhh verkligen Grattis:)
Vilken underbar liten tjej! Grattis både till dig och frun.
En väldigt stolt pappa säger, Tack så mycket allihopa!! 
Jodå Både mamma och Agnes mår bra. Hon har fått något som tydligen de flesta små för tidigt födda brukar få. Hon skiftar nämligen lite i gult!
De förklarade för oss varför det blev så men det var nog bara Sofie som tog till sig va dem sa. Jag kommer inte ihåg hur det låg till. Hon ligger nu under nån sorts solarium, eller vad det nu kan vara för nåt?
Det är väldigt svårt att åka ifrån dem… men hästarna och katterna skulle säkert sakna mig om jag inte kom hem emellanåt.

Hon har förmodligen fått en lindrig form av gulsot, mycke vanligt både bland för tidigt födda och även bland de som föds vid den tidpunkt dom skulle vara födda. Helt ofarligt och går över genom att dom får "sola lite".
Förstår att det bär dig emot att lämna dom, men om hon inte var väldigt liten så brukar man rätt snart få hem dom.
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Grattar dig här med för säkerhetsskull!!