Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettom-sajten
Läst 709 ggr
Margareta
0

Diverse buggar

Till tröst för er som har det kämpigt med att få sajten att fungera klipper jag här in ett meddelande från teknikerna…

Hav tålamod, det kommer att fixas!!! 

----------------- 

Tänkte passa på att förtydliga detta till alla sajtvärdar, innan ni blir alldeles förtvivlade. ;)

Charlie håller för tillfället på att spåra "den svåra" buggen (den som gör att det periodvis blir väldigt segt) som sannolikt beror på en minnesläcka orsakad av en ändring gjord någon gång den senaste veckan. För att identifiera ändringen lägger vi upp olika versioner av iFokus och ser ifall problemet kvarstår eller inte.

Att kommentarerna i trådar är felsorterade just nu är t.ex. en bugg som vi haft internt, men som aldrig tidigare har legat utlagt live (vad jag vet, iaf). Detta kommer fixas i och med att vi lägger ut ytterligare nyare versioner tills vi hittar buggen. De nya och uppenbara buggar ni sett idag är alltså fixade sedan tidigare, men har återuppstått för att hjälpa Charlie med felsökningen.

Hoppas ni har överseende med detta. Förhoppningsvis kan vi identifiera problemet, åtgärda det och återgå till den nyaste versionen snart.

Numer pensionär i Nynäshamn

Fibblan
0

Ja då visst har vi tålamod *tramp tramp*    Nej, skojar bara:)  Man blir bara lite orolig att sajten ska försvinna helt.

Tilda-T
0

Ja , snälla det får bara inte hända att detta underbara forum skulle försvinna!!!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

Mervi
0

Jag skiver det samma, jag skall ha tålamod och önskar lycka till med jobbet.