Funkar inte
Nån mer än jag med samma problem?
När jag försöker läsa inläggen så kommer det bara upp error

här är det detsamma på tråden "trötthet"
….. vi får testa om en stund igen

Nu funkar det!!
Det märkliga var att jag kunde läsa dom inläggen med 0 svar
Tror hela I-fokus håller på att klappa ihop. Hopplöst ju
Stackars iFokus-teknikerna de jobbar snart ihjäl sig… men de arbetar verkligen på att det skall fungera!!!
Numer pensionär i Nynäshamn
Det verkar vara inlägg med många svar i, som inte fungerar. Vi får starta nya ist.
Ju fler kommentarer dess längre tid tar det att ladda ner och då kan det bli "timout".
Numer pensionär i Nynäshamn

men detta var ju fiffigt..
senaste inlägget långt upp..
vad det därför det var stilla tidigare..
smart drag.. mycket bättre så här
När nu sajten ändå diskuteras:
Finns det någon funktion man kan använda för att se de inlägg som gjorts sedan ens senaste besök?
Att uppdaterade debatter kommer högst upp i listan är ju jättebra men jag kan inte se att olästa inlägg är markerade på något särskilt sätt. Det blir lite jobbigt att leta sig fram till olästa inlägg, särskilt i långa "småpratsdebatter". Hoppas jag missat något!
Så förvirrande när inläggen hamnat i i ny ordning 0.o
Här är mer fakta om den omvända ordningen på inläggen i trådarna:
"Detta är en tillfällig bugg som har att göra med att vi felsöker systemet (…). Ska förhoppningsvis inte ta så lång tid."
Det är så att man håller på att spåra den stora buggen som gjort att det blivit långsamt. Man går därför igenom olika versioner av kolhydrater för att kunna se var buggen dyker upp.
Och nej, Kattmoster, tyvärr såkan man inte se vilka inlägg man har läst/inte läst. Det är mycket efterfrågat så kanske kommer det nån gång :)
Jag gör vågen nu ………*******……….det fungerar och snabbt oxå*S*