Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 1703 ggr
invi
0

Ny medlem

Hej alla LCHF:are! Jag är en sjukskriven förskollärare(sen två år) som hade ganska besvärliga handeksem och fick fibromyalgi (efter en traumatisk händelse)och som jobbade på och struntade i kroppens signaler så jag "gick in i väggen" och hamnade "under mattan".Nu "står jag på mattan" och har börjat arbetsträna,men läkaren tycker inte att jag ska tillbaka till förskolan så nu testar jag på jobbet som habiliteringshandledare för förståndshandikappade,det känns faktiskt bra. Jag har provat på denna kost tidigare men trillar hela tiden dit på bröd,fast jag mår dåligt när jag äter det.Har gjort glutentest men det visade bara lite på blodprovet, provet på tarmluddet visade inget. Jag har nu bakat polarbröd få se om det går bättre, men sen är man ju ganska fettskrämd.Men det känns bra med alla tips och ideer på denna sajt.Jag tycker ni är jätteduktiga.Jag märker genast skillnad på min mage när jag testat denna kost,så det skulle ju inte vara så svårt egentligen, för man vill ju må bra.!!!!Det gör man ju då!!!Skrattande

lkn02001
0

välkommen invi!

Tilda-T
0

Välkommen hit till oss, hoppas att du får ordning på dina problem!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

basta-ya
0

Välkommen!

Välj att må bra det är du värd, eller hur!?Glad

greensis
0

Välkommen!

Bröd är svårt svårt att motstå - särskilt som omgivningen gärna bjuder på det (de kan fatta att man skippar kaka & tårta, men en "oskyldig" liten smörgås…)

Fabricati diem, pvnc!

Maia
0

Välkommen!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna 

[tillbakalutat]

molana
0

Välkommen hit!  Skrattande