Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 3002 ggr
bluesea
0

Semestertips: Bäcks B & B!

Hej alla som ska ut och semestra i sommar. En superbra tips är Bäcks B & B som ligger utanför Örebro. Mysigare ställe och trevligare värdpar får man leta efter! Gå in och titta på http://www.backsgard.se/ och bedöm själva.

Trevlig sommar önskar bluesea

bluesea
0

Visst är det fint!

SamanthaJones
0

såg underbart ut men är i dyraste laget för vår sommarsemester att bo där.

Men underbart fint :)

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

Katarina2
0

Ser mycket fint ut!

bluesea
0

Hoppas fler tittar in på hemsidan Oskyldig….

blackraven
0

Ser najs ut :)

bluesea
0

* puff, puff Cool

MimLan
0

Du puffar så väldigt mycket att jag förutsätter att du har eget intresse i stället?

bluesea
0

Verkligen INTE, tyckte bara att det var så himla fint där! Kanske bättre att jag skriver om nån affär som har billigt smör nästa gång..

Magica1970
0

#8 Jag undrade också :) Hade det varit så skulle jag tycka att det var mycket bättre att du hade berättat det. Men nu var det ju inte så :)

bluesea
0

Självklart hade jag skrivit det..blev väldigt besviken för att någon ens tänkt tanken..

magma
0

*hihi*Det kanske inte är så konstigt, hade också kunnat gissa på det…Räcka ut tungan Jag bor 4 mil från Örebro men har aldrig hört talas om det, verkligen fint ser det ut att vara. Har du själv provat på att bo där någon gång???

bluesea
0

Bodde där för ca en vecka sen, annars hade det ju varit svårt att uttala sig :)

bluesea
0

En annan sak som är bra att det finns möjlighet till självhushåll där. Perfekt för oss LCHF-are! Det finns även en grill att låna, om det är grillat man är sugen på!

bluesea
0

Hej igen. Nu har vi varit på ytterligare ett fint ställe, denna gången i Norrtälje, www.pensionatgranparken.se . Ha en trevlig lördag allesammans!

papope
0

Inte alltför långt från Bäcks B&B finns Bondens egen butik, en höjdare för oss med intresse för naturlig mat.

bluesea
0

Jasså? Trist, det missade vi. Får ta det nästa gång som vi är i "krokarna" runt Örebro!