Semestertips: Bäcks B & B!
Hej alla som ska ut och semestra i sommar. En superbra tips är Bäcks B & B som ligger utanför Örebro. Mysigare ställe och trevligare värdpar får man leta efter! Gå in och titta på http://www.backsgard.se/ och bedöm själva.
Trevlig sommar önskar bluesea

Visst är det fint!
såg underbart ut men är i dyraste laget för vår sommarsemester att bo där.
Men underbart fint :)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

Ser mycket fint ut!

Hoppas fler tittar in på hemsidan
….

Ser najs ut :)

* puff, puff 
Du puffar så väldigt mycket att jag förutsätter att du har eget intresse i stället?

Verkligen INTE, tyckte bara att det var så himla fint där! Kanske bättre att jag skriver om nån affär som har billigt smör nästa gång..

#8 Jag undrade också :) Hade det varit så skulle jag tycka att det var mycket bättre att du hade berättat det. Men nu var det ju inte så :)

Självklart hade jag skrivit det..blev väldigt besviken för att någon ens tänkt tanken..
*hihi*Det kanske inte är så konstigt, hade också kunnat gissa på det…
Jag bor 4 mil från Örebro men har aldrig hört talas om det, verkligen fint ser det ut att vara. Har du själv provat på att bo där någon gång???

Bodde där för ca en vecka sen, annars hade det ju varit svårt att uttala sig :)

En annan sak som är bra att det finns möjlighet till självhushåll där. Perfekt för oss LCHF-are! Det finns även en grill att låna, om det är grillat man är sugen på!

Hej igen. Nu har vi varit på ytterligare ett fint ställe, denna gången i Norrtälje, www.pensionatgranparken.se . Ha en trevlig lördag allesammans!
Inte alltför långt från Bäcks B&B finns Bondens egen butik, en höjdare för oss med intresse för naturlig mat.

Jasså? Trist, det missade vi. Får ta det nästa gång som vi är i "krokarna" runt Örebro!