MAX-grillen
MAX-grillen har varit min räddning många gånger.
De har en LC-burgare som innebär att man får hamburgaren inlindat i krispiga salladsblad istället för i ett bröd.
Jag som är VÄLDIGT känslig beställer dessutom utan dressing eftersom den innehåller socker och tar ibland dubbel ost om jag är hungrig.
Numer pensionär i Nynäshamn
Det var en nyhet jag inte visste om. Kanske man skulle testa någon gång och skippa brödet. Det är oftast det jag får ont i magen av. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Max har även god bönsallad. Den borde väl också vara rätt nyttig?
Vänliga hälsningar
Niklas
#2 Jag har inte kollat in deras bönsallad, så jag kan inte svara, men den borde vara nyttig.
Vilken sorts bönor är det?
Jag har för mig att det är flera sorter, men jag kommer inte ihåg vilka.
Vänliga hälsningar
Niklas
Bönsalladen sägs vara lågt GI, men jag får då en blodsockerrusning direkt av den. Har inte kollat innehållet - men är lur på att det antingen är något skumt i dressingen - eller - att bönorna är så urkokta/mjuka att de har antagit ett högre GI-värde än de borde.
Jag brukar beställa olika sorters hamburgare utan bröd, om vi inte äter på MAX. Får det med varierande resultat kan jag säga. Ibland upplagd jättetrevligt med extra mycket sallad och "klet". Ibland bara ihopkastat med iskall ost ovanpå sallden! Jag tjatar varenda gång jag är på McDonalds att de borde ta lärdom av MAX-lowcarbburgare. Den är kanongod!

Dressing är jag alltid skeptisk mot. Jag beställer allt utan dressing.
#6: Jag brukar be att få bara lite dressing. Ofta smakar det inte så mycket helt utan.
Vänliga hälsningar
Niklas
#7 Jag är på semester, men har lånat en dator ett par minuter…
Max har en varm smält cheddarost som "dressing" den tar jag ibland som extra till min LC-burgare. Jag har vant mig av vid smaken eftersom jag känner att jag mår bättre utan dressing.
Max är bra när man vill ha nåt gott samtidigt som resten av familjen vill äta "skräpmat"…
Brukar beställa deras cheddardip till min lowcarb-burgare där.. och hälla över salladen man får till..
Bönsalladen tror jag är full av socker.. dressingen upplevde jag som jättesöt när jag testade den.. gav oxå rejält "eftersug".. Lite synd..
Jag äter inte dressingen på MAX, jag beställer antingen "dubbel ost" eller den varma ostsåsen….cheddar tror jag

vilken korvkiosk som helst serverar gärna en hamburgare me lite sallad o ost om man vill
dom brukar vara jättesnälla då man ber dom,tycker jag
så de e bara att fråga den som tar beställningen så brukar de gå bra o man blir mätt o så kan man be om ett ägg till oppepå de blir en mättande o gor måltid
så va inte rädda för o fråga
själv brukar jag ta en hamburgare me tomatskivor sallad o ost o ägg smaskens
Ägg var en bra idé, så långt har jag inte tänkt. ÄR det inte den varianten som kallas parisare?
Är det någon mer som har smakat MAX LC-hamburgare? Är den nåt god? Jag blir lite nyfiken, men är snål som 17 :P
Jag gillar ju MAX bäst av alla hamburgerkedjor.