Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 1515 ggr
Mumrikshumla
0

OT - varför fungerar inte bevakningarna?

Mina bevakningar fungerar inte och jag har inte hittat någon bra info hos supporten om vad som kan vara fel. Har ni något tips? Ibland vill man ju hålla koll på när man får svar på något. Det funkade i början, men inte nu längre. Nån som vet?

Tilda-T
0

Menar du att inkorgens brev inte signalerar om du har fått pm?

Funkar det inte ens om du uppdaterar före?

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

Mumrikshumla
0

Jag brukar fylla i att jag vill ha ett mail när någon lägger in ett inlägg i något jag tycker är intressant, men jag får inte mailen längre. Hur menar du uppdatera före? Alltså att jag klickar i det redan direkt efter jag skrivit inlägget?

Tilda-T
0

Högst upp på skärmen finns två gröna pilar som det står uppdatera på, men det som du beskriver kanske inte har med detta att göra utan bara med inkorgen för pm.

Mumrikshumla
0

Alltås jag är ju bar fööör dåligt på sånt här :)

Det jag menar är alltså att jag fyller i att jag vill prenummerera på svar i en viss tråd och då plingar det upp ett mail i min vanliga inkorg på jobbet när jag fått svar på något… det fungerar inte längre tyvärr och då missar jag vissa svar, som tex. om grillfesten - typiskt!

Tilda-T
0

Jag är ändå sämre på tekniska prylar så egentligen skulle jag inte ha skrivit ett enda ord här, det bara slank ur migFlört!

Mumrikshumla
0

Puffar lite på denna fast man inte ska… är det någon annan som har detta problem?

MiaKia
0

Kan det vara så att ditt jobb spärrar mailen?

Eller att de hamnar i en spamfolder?

Mina första tankar. *funderar vidare*

Mumrikshumla
0

Mäh!! Det har du ju säkert rätt i! Nu när jag tänker efter så slutade de faktiskt att funka efter jag hade varit och jobbat i Kina och varit tvungen att tömma hårddisken… Det verkar som de satt upp någon ny brandvägg för jag kan inte heller lyssna på webradio längre (GRÅT!!). Jag älskar Rixmorronzoo :)

Ska springa ned på Claes Ohlsson och köpa en radio på lunchen.

Tack för tipset! Har orsakat mig massor med huvudbry… ibland krävs det bara att någon annan tänker till (är själv jättedålig på datorer).

Mumrikshumla
0

YTTERST märkligt! Nu fungerar det helt plötsligt igen :)

Tilda-T
0

Jobbet har kanske ångrat sig??!!Flört

Mumrikshumla
0

Haha - ja, kanske Flört