Atkinsprodukter Malmö
Någon som vet var jag kan hitta atkins bars eller shakes i Malmö?
o så försöker vi igen :)
Finns de inte i en del vanliga affärer? Har för mig jag sett sånt på både Ica och Hemköp i Eskilstuna…
Jag har inte haft nån framgång alls på hemköp, coop eller ica kanske är det bara vissa som har det sortimentet. hoppas att nån får syn på det här så jag slipper besöka varenda matbutik :)
Kan du inte ringa och fråga om de har sånt i sitt sortiment? Alla kanske inte svarar men då har du ju uteslutit en del iaf…
Jo jag har tänkt göra det om det inte finns nån malmöit här som vet 
Jag har ätit en del Atkinsbars men slutat. De känns extremt konstsötningssöta, och jag undrar verkligen hur det är med kh-innehållet. Också provat deras shakes . .samma sak. Enligt mig helt odrickbara. Finns på Matex t.ex. Även Coop.

Jag hittade atkinbars på en hälsokostbutik som tillhör Life-kedjan. Det var visserligen i Uppsala, men kedjan finns väl över hela landet?
Fabricati diem, pvnc!
Har kollat i 2 hälsokostaffärer dom erbjöd sig att beställa hem en låda till mig för ett vansinnigt pris 
bump

Jag var på Mobilia i Malmö igår och var inne på det hälsokostet. Nu kollade jag ju inte efter atkins men där fanns ju hur mycket som helst. Har du kollat där?
Har du kollat på hälsokosthyllorna?
Jag har kollat hälsokosthyllorna på 5 st mataffärer men inte mobilia :)
bump
www.atkinsprodukter.se finns ju också

Har du kollat Life-butiken - som Greensis säger bör det väl finnas minst en sån i Malmö eftersom det finns i hela landet?
Eller någon gym-butik?
Eller kanske beställa från nätet, t.ex. gymgrossisten.com (inte säker på att de är billigast, men googla och kolla var på nätet det går att beställa).
#14, Var inte dåligt med kemikalier och annat dåligt i dom. 
testa www.atkinsprodukter.se

#14 Så är det säkert, och många här skulle kanske inte välja att äta dem, men om nu Hannajsson VILL äta dem ibland och frågar alla hjälpsamma människor här om var det finns så är det väl inte så konstigt?
haha ja jag skulle gärna vilja prova för att ha det gjort :)
Har köpt atkins bars och dryck på willys. Iofsig i Linköping men det borde finnas över hela landet.
prova på gym som 24/7 eller friskis o svettis, där borde det finnas, har iallfall köpt low carb protetindrink på sånna ställen.
#18, Självklart inte, jag har väl inte sagt något annat? Jag hade svarat henne själv om jag hade vetat svaret. Det stoppar väl inte att man kommer med en sidokommentar?
Vill du fortsätta den diskussionen så föreslår jag att vi tar det via privat medelande så vi slipper förstöra hannajssons tråd.
ICA maxi ystadvägen hade Atkins förr nu vet jag inte. Men ring dem och fråga.
#22 Jag tycker att det är en väldigt onödig sidokommentar som knappast tillför något positivt. Lyft frågan i en egen tråd om du vill diskutera kemikalier istället kanske?
Oj hjälp va otroligt löjligt det här blev nu.
Jag brukar köpa Atkinsbars på "mitt" ICA Maxi bla
Ja nu beger jag mig ut på stan och testar era tips
Tusen tack o trevlig helg
#21 Vi har inget dietgodis på Friskis&Svettis, bara nötter och fruktbars. Förespråkar liksom inte bantning utan sund och rolig träning.