LCHF kinderägg!!!
Yes! Äntligen!
Man behöver inte köpa läbbiga flingor eller chokladägg för att få en present!
I babybel påsen som jag köpte idag så låg det en liten leksak men man fick inte leka med den om man var under 3 år . Vilken himla tur att jag passerade den åldersgränsen för flera år sedan
Babybellerna hade ochså fått ny skrud. De var nu klädda i röda plastöverdrag med fotbollar på! Så sött
Prylen var en uppblåsbar liten fotboll (EM i fotboll inträffar detta år!) och man uppmandes att köpa fler ostpåsar så man kan få ihop bollar i alla tillgängliga 4 färger. Min var vit!
Måste köpa fler påsar någon dag. Jag vill ha en röd boll också
Nån fler som fått present i ostpåsen??
Ja, jag fick Shrek-figurer i vintras. Dessvärre gillar min dotter inte Babybel, men hon gillar presenterna. Jag vill gärna ha en fotboll, så jag köper en påse när jag är ensam i Danmark nästa vecka (sade den egoistiska mamman). Återkommer och berättar om färgen. Toppenbra att det finns presenter i den nyttiga maten också. :-D
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna

FUSK! Jag köpte en sån påse med Babybell klädda i fotbollsdress med en lite vit moj i. MEN den lilla #¤"mojen var TOM. Vilket fusk!

Va trist!!
Kan du inte reklamera ostpåsen till tillverkaren? Å kräv en näve vita mojer som plåster på såren!

Jag har en mobilstrumpa med en babybelost på!
Haha, jag fick också en sådan fotboll när jag satt och smååt på jobbet! Blåste upp och gav den till en söt motionär som köpte träningskort och han blev jätteglad :D

Sparade den annorlunda osten i nätpåsen till mot slutet. Var förväntansfull vad det kunde vara för speciell ost i den lilla söta avvikande förpackningen. Coolade ner mig först. Äh, säkert en babybelost i den också, bara i annan form. Så förvänta dig inget. Spännande var det öppna för att se vad man skulle få sätta tänderna i. En uppblåsbar gul och svart fotboll. Ej ätbar. Blåste upp den. Katterna tyckte den var för stor att leka med, glodde storögt och avmätt på den, lyfte inte en tass. Får spara den tills barnbarnen kommer. Få se om de också glor storögt och avmätt. Eller om det kan vara nåt att leka med.