Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 562 ggr
fredrikat
0

Presenterar mig!

Jag heter Fredrika och bor utanför Ystad. Sambon o jag har lyckats få tre underbara barn, men tyvärr flög en flicka iväg för oss. Barnen heter: Albin-98, Elvira-0003-död0008 o Alma-01. Jag pluggar till ssk i Malmö och ska börja andra året om en vecka! Har jobbat som undersköterska på ett äldreboende många år innan jag började plugga!

Vikten ja, den är ett hatobjekt. JAg väger massor och jag hatar att inte kunna göra allt jag vill! Jag är en matmissbrukare och tröstäter och firara med mat! Ja, ni känner säkert igen er! Tre graviditeter + ett sorgeår har gett mig alla mina kilon brukar jag säga, men jag vet att jag inte bara kan skylla på det!

Jag och sambon börjar idag med LC-kost. JAg har kört lite i våras och vet att jag klarar det och att jag gå ner i vikt! Så nu kör jag så det ryker! Har läst här hos er mycket och kände nu att jag ville skriva lite också!

Tack för ett bra forum OCH tack till KiaBlogg som jag läser varje dag! Jag känner verkligen igen mig!!

Kram Fredrika

Kia
0

Hej Fredrika…. Verkligen välkommen hit. Här finns underbara människor att fråga när man behöver hjälp:)

Lycka till Glad (vad kul att du läser min blogg  *L*)

Kram

catlin
0

Välkommen Fredrika! Och lycka till med kosten.

Detta är verkligen ett bra ställe att hamna på, hoppas du ska trivas.

PS Vilka fina namn ni gett era barn!

Matblogg: Chakulas LCHF

*stay calm - be brave - wait for the signs*

Mervi
0

Välkommen hit! Glad

Margareta
0

Välkommen säger jag också!!!

Numer pensionär i Nynäshamn

Amiechan
0

Välkommen hit :)

Tilda-T
0

Kul att du hittat hit och vad trevligt att både du och sambon är med på det här ,hoppas det går bra för er!!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

Fibblan
0

Välkommen  Fredrika till ett toppenforum. Skrattande

Diana61
0

Välkommen Fredrik!

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4