Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 1295 ggr
SamanthaJones
0

Ny här :)

Hej alla människor :)

Jag har precis hittat hit efter många vändor fram och tillbaka för att hitta det sättet som passar mig bäst och jag tror verkligen att det här skulle kunna funka. jag har läst allt som går att finna på denna sidan och tänkte höra om ni har några fler sidor/böker/artiklar eller egna tips att dela med er av?

jag tror att jag börjar få kläm på allt men inte hur man ser/räknar ut kolhydrater det är i livsmedlen man äter. men det kommer nog när man väl börjar äta enligt lchf.

jag började med 1 kokt ägg + en matsked bregott till frukost och the med lite mjöl till det, är detta en bra start?

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

Lottamaja
0

jag tror du menar thé med mjölk :O)

Välkommen hit!

Mervi
0

Välkommen hit!

Om du blir mätt på det så är det bra.

Skriv in din mat i "min matnet", länken kommer här.

Lycka till!

Adur
0

Välkommen hit!

Det låter som en bra frukost, om än i minsta laget. Själv äter jag gärna en stadig frukost, så att jag klarar mig långt in på eftermiddagen. Men det där är ju individuellt.

Det vanligaste rådet här brukar vara "Känn efter och prova vad som funkar för dig!"  Glad

Wenn
0

Völkommen hit !

Inte fel på frukosten, möjligen i minsta lagetSkrattande

WilliamJ
0

Att äga ett exemplar av Annika Dahlqvists nyaste bok och Sten-Sture Skaldemans GI-Noll är aldrig fel. Man kan läsa dessa om och om igen.

Skaldeman ligger numera etta på www.internetbokhandeln.se och deras topplista. Inte illa:-)