Lush
Vet inte om ni vet om Lush, en butik som inte djurtestar, inte den färdiga produkten inte heller ingredienserna. och ALLT är det naturen erbjuder.
bra va? 

Dyrt och mycket fel ställe för mig… Men när jag åker förbi Stockholm brukar jag gärna slinka in och köpa något till mitt bad =)

Beror på vad det gäller. Om du tänker att ett schampo kostar ca 80 kr.. men sen täcker den ca 4 champoflaskor.. då blir det billigare..
Varorna är inte utspädda med massa vatten och vara därför längre.. det är egentligen en ekonomisk vinning.

Förutom att jag väldigt sällan orkar använda schampo, och 380+ för ett schampo (80+resa) blir mycket dyrt =p
Jag har varit in i deras butik i Göteborg, det kändes flera kvarter innan jag kom fram att jag närmade mig- på doften:) Jag instämmer, jag gillar deras produkter! Fast jag har bara använt tvålarna och badbomberna.

sen 2005 använder jag bara produkter från lush. när jag bodde i london så bodde vi ovanför en lushbutik. man luktade alltid gott hehe.
min favorit är bubblegum-serien. jag gjorde helt enkelt som så att alla pengar jag brukade lägga på godis och skräpmat började jag lägga på lush istället. så det blir nog en 3-400 i månaden där. men det får mig att må hälsosamt bättre på nåt sätt.
*haha* En bra idé!
Faktiskt!
Det är sådant man ska unna sig istället som man får faktiskt mår kanonbra av också 
har fått produkter i present väldigt uppskattat!

Joo, men det är ett bra tips… Istället för skräp så lägg det på själen och ge kroppen njutning. Jag har då fördelen att jobba i en butik och får fin rabatt som passar studentekonomin.. hehe