Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 2363 ggr
Neeelia
0

Lush

Vet inte om ni vet om Lush, en butik som inte djurtestar, inte den färdiga produkten inte heller ingredienserna. och ALLT är det naturen erbjuder.

bra va? Skrattande

Melindrea
0

Dyrt och mycket fel ställe för mig… Men när jag åker förbi Stockholm brukar jag gärna slinka in och köpa något till mitt bad =)

Neeelia
0

Beror på vad det gäller. Om du tänker att ett schampo kostar ca 80 kr.. men sen täcker den ca 4 champoflaskor.. då blir det billigare..

Varorna är inte utspädda med massa vatten och vara därför längre.. det är egentligen en ekonomisk vinning.Flört

Melindrea
0

Förutom att jag väldigt sällan orkar använda schampo, och 380+ för ett schampo (80+resa) blir mycket dyrt =p

magma
0

Jag har varit in i deras butik i Göteborg, det kändes flera kvarter innan jag kom fram att jag närmade mig- på doften:) Jag instämmer, jag gillar deras produkter! Fast jag har bara använt tvålarna och badbomberna.

CarolineJ
0

sen 2005 använder jag bara produkter från lush. när jag bodde i london så bodde vi ovanför en lushbutik. man luktade alltid gott hehe.

min favorit är bubblegum-serien. jag gjorde helt enkelt som så att alla pengar jag brukade lägga på godis och skräpmat började jag lägga på lush istället. så det blir nog en 3-400 i månaden där. men det får mig att må hälsosamt bättre på nåt sätt.

magma
0

*haha* En bra idé!

[Karro]
0

Faktiskt!

Det är sådant man ska unna sig istället som man får faktiskt mår kanonbra av också Glad

har fått produkter i present väldigt uppskattat!

Neeelia
0

Joo, men det är ett bra tips… Istället för skräp så lägg det på själen och ge kroppen njutning. Jag har då fördelen att jobba i en  butik och får fin rabatt som passar studentekonomin.. hehe