Inställningar - bevakning
Funkar inte på min dator eller på makens vad är för fel, jag tryckte på fel ställe och vill ändra mina inställningar, vart går jag då?
Jag tror att det är något fel på bevakning just nu
Numer pensionär i Nynäshamn
Jag har försök i en vecka nu.
Kan det vara så att de som sköter inte klarar av programeringen ännu för jag är utbildad datatekniker och jobbat i 17 år med det och det tog flera månaders tid för att hitta allt och få allt perfekt på mitt forum. Jag använder phpbb:s programvara och den funkar bra, håller på med utprovning av ett fotogalleri nu, har gjort det sedan våras och det har låg priotering just nu. Blogg- dagbok programvaran från wordpress var enkel, gick på några timmar att lära sig, jobbigast var att göra bilderna och färgerna.
De som bygger iFokus bygger den helt själva och de verkar klara det bra. Den är helt svenskägd/svenskutvecklad.
Communityn är stor nu med massor av funktioner och har en bra bit över 4000 medlemmar.
Ägarna sköter allt ideellt med pengar ur egen ficka, så det är alltid en prioriteringsfråga vad som får ta tid. Det har även varit semesterar nyligt.
Jag kan fråga dem särskilt om Du vill.
//Margareta
Jag har fått svar från Johan som är tekniker och han förstår inte/känner inte till problemet så vi får förtydliga frågan…
Så här skrev han:
Jag förstår inte riktigt vad du säger… Försöker du hitta till inställningssidan, eller får du något fel på inställningssidan?
Om du får fel, klistra in felmeddelanden.
Sidan finns under just Inställningar, Bevakningar.