Ny!
Hej allihopa!
Har precis kommit i kontakt med LCHF-livet & det fungerar över förväntan. Har kämpat för ett sockerfritt liv under några år (men varit sockerberoende hela mitt liv). Tror att kanske kanske har jag funnit något som passar mig. Jag blir mätt & känner inte att kropp & sinne kräver något mer- känns konstigt & fantastiskt på samma gång! Nu vet jag inte om jag äter "helt rätt" enligt LCHF ännu, men med tiden kommer jag ju att kunna lära mig mer & ändra min kost allteftersom.
Det här verkar vara ett underbart forum för frågor, funderingar, tips & råd, så jag är glad att jag har hittat hit.
Tack för all hjälp så här långt! 
Välkommen hit, och lycka till!
Tack!
Har egentligen tusen frågor & funderingar om allt det här, men tar dom efterhand som dom poppar upp…

Välkommen.

Välkommen
Välkommen från mig med. Och lycka till!
Välkommen hit.
Att slippa sockersuget, blodsockerdippar, panikhunger och humörkrascher är det absolut bästa med den här kosten enligt mig.
Välkommem hit !
Hej MissH, Välkommen hit. Passar på att hälsa dig välkommen till systersajten Beroenden.ifokus också :)
/Kia
Välkommen! :D
Välkommen!
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Välkommen!
Numer pensionär i Nynäshamn
Tack alla för välkomnandet!

Välkommen hit!
Fabricati diem, pvnc!
Välkommen och jag säger också som Kia, som är Sajtvärd där, titta gärna in på beroenden.ifokus.se också!!!

Välkommen och lycka till. =)