Ny medlem
Hej, vågar äntligen bli medlem efter att varit inne på forumet och läst i några månader. Läste Annika Dahlqvist bok och är helt såld, har inga överviktsproblem, litet hantag i midjan men mår såååå fantastiskt bra av denna mat.

Välkommen hit till oss!
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

Välkommen hit!
Tack så mycket. Det har verkligen varit givande att läsa om allt som skrivits här på forumet. Det är första gången jag överhuvudtaget är medlem eller skriver på ett forum men det här är så intressant att jag inte kunde låta bli.
Välkommen hit säger jag också. Jag har inte heller någon större övervikt att tala om men vilken hälsoförbättring…..!
Jag började med den här kosten för c:a fyra månader sedan pga att jag hade så ont i kroppen, Alla leder värkte, hade så ont i så jag vaknade 10-15 ggr varje natt när jag vände mig i sömnen och la mig på min "onda" sida. Fingrarna kändes som frukostkorvar, kunde inte krama ihop dem och kraften i dem var stark reducerad. Fick använda båda händerna när jag skulle lyfta stekpannan tex..med mera……. Jag blev orolig och tänkte söka läkarhjälp men ville prova den här kosten först.
Jag mår så bra nu så det är inte klokt, fattar inte att det är möjligt,har inte ont någonstans, inga problem med händerna, kraften är tillbaka och jag blir piggare för varje dag.
4,5 kg har dessutom försvunnit.
Jag har fått med mig flera vänner och arbetskamrater i LCHF-tänket nu när de har sett effekterna på mig.
/Lena

Välkommen

Välkommen hit! 

Hejsan !
Välkommen hit
Det bästa med LCHF har varit att det svarta hål i magen som det har sugit i har helt försvunnit, magen är i harmoni, en underbar känsla att så gott som aldrig vara sugen på något.