Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 2663 ggr
Karin20
0

Catherine Schück i Tara igen

Skriver i nr 9 (18 juni) så här:

"Är du nyfiken på mer info kring det senaste inom vikt och hälsa, nämligen LCHF (low carb, high fat) så titta på

http://kolhydrater .ifokus.se"

Kul va!

//Karin

Wildrat
0

Wow, positiv reklam! Undrar hur många nya medlemmar vi får av det?

Margareta
0

Jätteroligt!

(Jag är lite bekant med Cathrine sen vi hade barn på samma dagis och hon är faktiskt medlem här!)

Då blir vi kanske 4000 innan midsommar…

Numer pensionär i Nynäshamn

maxiq
0

Är du synsk Karin eftersom det bara är den 16 juni idag?

Förvånad

Karin20
0

Mmmm synsk ja! Känner det i fingerspetsarna och ser i mina linsförsedda framtidsögon att detta står….. Är det nåt annat ni vill veta? Om borttappade kilon, var de kan återfinnas. Eller hur man ska äta för att bli frisk? Om det blir vackert väder i sommar någonstans i världen?

OK, jag är prenumerant och får den därför några dagar i förväg ibland.

//Karin

maxiq
0

Ja jag undrar om du kan spå i midsommarvädret hur årets fiskrens och kaffesump kommer att bli? ;-)

Då får jag väl sjå mig tills Tara kommer ut på onsdag och låta bli att köpa den då istället…

anki1
0

Den ska jag köpa och visa för en kompis som hoppade på mig i förra veckan. Hon tycker att det är blahblaha och att det inte märks stt jag gått ned ivikt. Fast jag sa att 6 cm försvunnit på måttbandet. men jag hade den dagen en lite rymlif skjorta på ig den dagen isf jacka.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

MissGaladriel
0

Vaddå att det inte 'märks' att du gått ner i vikt? Vad för )/#(!&( 'kompis' är det som säger något sådant???

maxiq
0

Med såna vänner behöver man inget Livsmedelsverk… :-|

reamdn
0

"det senaste"

*host, 6 miljoner år*

Klingar lite fel :/

Karin20
0

Om man blandar fiskrenset med kaffesumpen efter fisketuren och smörjer in sig så blir man brun och då ser man inte sju blommor under kudden heller.

Kompisar som vill trycka ned andra är inga kompisar alls. Sk*t i dom.

Och köp inte tidningen bara för den raden för så mycket mer om LCHF står det inte, jag gillar tidningen ändå. Men raden kanske ger fler som tittar in här och som blir medlemmar.

Sen finns det ett gott recept på Baba ganousch- aubergineröra som jag skriver i en annan tråd.

//Karin