Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: off-topic-ot
Läst 666 ggr
Tilda-T
0

OT-Holland-Frankrike

Är det fler än jag som sitter och ser matchen?

Vad tycker ni? Själv tycker jag att det är två väldigt bra och jämnspelta lag som möts , det står 1-0 i halvlek men har lika gärna kunnat vara 1-1. Skitbra passningsspel,dom är riktigt duktiga på att hitta varandra även i trängda lägen.

Hur tror ni det slutar?

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

maxiq
0

Såg tråden lite sent men jag tror att Holland vinner…

Flört

Tilda-T
0

Bra gissat!

Dom var totalt överlägsna i den andra halvleken det hade lika gärna kunnat sluta 6-1.

Jag skulle sätta en och annan krona på att dom vinner hela alltihopa!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

hamalm
0

Ja Holland och Portugal i finalen hoppas jag och tror att det kan bli. Den matchen kommer att bli bra. Holland tror jag vinner. Portugal har dock en del överraskningsmoment att bjuda.Nej vete katten de är bra båda två.

Margareta
0

Jag tror också på Holland i final - även om jag inte är någon fotbollsentusiast. Jag såg mest matchen för att det inte fanns nåt som konkurrerade. Holländarna verkar ödmjuka och arbetssamma. Fransmännen upplever jag som lite diviga - men det kan vara fel…

Ikväll skall jag i alla fall se Sverige-Spanien

Numer pensionär i Nynäshamn

DaMum
0

Holländare är BRA folk…Flört

Och de gör god ost också!

[Karro]
0

Go Holland go Holland och vinner Sverige inte gruppen så blir det Holland i kvarten…. HMM….

fast jag tror också på Portugal och Holland i final…..

Tyckte det hade vart jättekul även om det var Rumäninen som tog andra platsen i dödens grupp så italien och frankrike åker ur :-) *hornen växer ut i pannan*