Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 2155 ggr
catten
0

Catten

Hejsan!

Hittade hit via kolhydratiker-listan på kanalen där jag är en läsande men inte aktiv medlem för närvarande.

Vet att jag mår mycket bra på lågkol-kost, men har inte levt så på några år nu tyvärr beroende på en "date" med den berömda "väggen"..  fokus har så att säga legat på annat.. Tyvärr har ju detta påverkat min vikt så tillvida att de tjugo kilo jag tappat med lågkol nu är tillbaka.. Ledsen

Nu när jag känner att jag börjar kunna greppa tillvaron igen så har jag iallafall börjat fundera på att ta mej tillbaka till "den rätta vägen"..
Att gå med här kan man ju se som ett första steg kanske! Flört

I övrigt om Catten.. bor i Stockholm med sambo, tonårsdotter samt mina älskade katter, för närvarande två - men om några veckor tre!
Läser mycket, fotograferar på amatörnivå, pular med bild och form i datorn en del och tänker till hösten göra debut som katt-utställare.. får se hur det går!

Margareta
0

Hallå Catten och välkommen hit!

Och till alla andra iFokus-sajter med för den delen.
Jag är aktiv även på Katter och ställer ut katter med för den delen, så vem vet vi kanske ses även där!!!

/Margareta

Numer pensionär i Nynäshamn

catten
0

Tack för välkomnandet!!

Varför är min Avatar så mycket större än alla andras? Finns en max-storlek som jag överskrider??

Ska kika lite på flera ifokussidor när jag får lite tid - såg det fanns bland annat en katt-del!

catten
0

Så - nu har jag bytt ut min Avatar.. hittade info på kattsidan i en tråd jhu! Får bli min gull-knutte Musse som representerar matte här!

Margareta
0

32x32 och .jpg brukar ge bästa avataren har jag läst mig till nu

Den behöver INTE vara kvadratisk

/Margareta

Margareta
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Otroligt söt katt Du har! Jag älskar svarta katter. Vi har två svarta skogisar - som jag med stolthet visar upp på kattsajten så ofta jag hinner…

Den här på Hedvig la jag upp nyss som exempel på en svart-vit katt… Hon är faktiskt vit också…

Diana61
0

Välkommen Catten hoppas du kommer att trivas här. Jag är själv ny så jag jar en hel del att lära mig om detta.

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

anki1
0

Välkommen Catten Jag bor oxå i stockholmstrakten och har 2 katter 2 tonårsbarn ett utfluget

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk