psson
Jag har ju i och för sig varit här ett tag men… Väl mött! Här kommer lite kort om mig.
Jag heter Inge Petersson, är drygt 30 ungefär. Kommer ursprungligen från Öland men flyttade till fastlandet efter att ha mött den stora kärleken. :)
Är gift och vi väntar vårt första barn nu i september, det ska bli spännande! Vi har två katter och två hästar. Jag har alltid varit och är en aktiv människa och med ett förflutet inom försvaret så har formen varit god.
Men för ungefär 3år sedan när jag arbetade med mjölkkor så blev jag så pass illa sparkad att de bakre korsbanden slets av i knät. Det har blivit svårare att träna och när det gör ont så är ju inte motivationen på topp direkt. Så jag har gått upp i vikt och mår allmänt dåligt av det.
Men så fick jag då syn på nåt som hette kolhydrater iFokus. Och på den vägen är det. Dessa tankegångar är helt nya för mig så det ska bli spännande att få lära sig mer.
Är det nåt mer ni vill veta, så fråga. 
Fridens /psson
Du är så välkommen Psson och hoppas att Du skall lära Dig något! Fråga på så löser det sig…
Shetlandsponny, 2 katter och labrador.
Numer pensionär i Nynäshamn
Likaså säger jag. Välkommen!
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Tack ska ni ha! 
Vi var hos barnmorskan idag min fru och jag. Passade på att väga mig när ingen såg. Hade liksom gått ner 7 kilo! 
7 KILO!!! FANTASTISKT!! Saker jag fortfarande bara drömmer om. Tänk att få gå ner 7 Kg!
GRATTIS!
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Grattis!