Rutbitta
Jag är en nybörjare här på forumet…Hoppas vi kan peppa varandra.jag håller på och läser sss bok och den är ju väldigt bra.Det är väldigt svårt när man har hört sen man knappt kunde gå att fett är farligt och att man blir fet av fett.
Jag satt här och funderad en kväll och jag har ca tio kilos övervikt och svullen mag som bara den.När jag var ca 30 då åt jag nästan aldrig frukost jag var aldrig hungrig på morgonen.. åt sen lunch och middag nästan aldrig fika eller dylikt.sen började jag att äta frukost fast jag ej var hungrig för att folk sa att det var dagens viktigaste mål? det kanske det är okså för vissa jag tror att jag störde min ämnesomsättning när jag slutade att lyssna på kroppen jag åt ju fastän jag inte var hungrig?
Jag ska presentera mig lite , jag 47 år sambo och tre barns mamma, två är snart utflugna.Jag arbetar som mellanchef i kommunen. Mina intressen är svampplockning , hem och hushåll jag är väldigt road av att laga mat.Vi håller på att renovera en bergsmans gård i Dalarna så livet är fullt kan man säga.Jag är glad att jag hittat hit till er.Hälsn Rutbitta
Hej och välkommen Rutbitta!
Hoppas Du skall trivas hos oss.
Du är inte ensam om att vara fettskrämd. Det är de allra flesta av oss. Det tar tid att tänka om, men Du är på god väg eftersom Du är här nu!!!
Numer pensionär i Nynäshamn
Tack för det!
Välkommen Rutbitta 
Välkommen säger jag med!
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Här är en Dalkulla till 
Välkommen!
Välkommen Rutbitta.