mawa
Hej, lite kort om mej: Är en glad och positiv 41- åring.
Lever med tre barn,sambo och katt lite utanför Uppsala. En dotter har flyttat hemifrån
Kan sedan en månad tillbaka stolt titulera mig Mormor.
Har i dagsläget ca 15 kg övervikt, när jag lyfter min yngste son, 2.5 år gammal och drygt 15 kg tung, så förstår jag hur mycket ballast jag bär omkring på dagligen.
Hittade den här sajten genom Annika Dahlqvist blogg och det är jag väldigt glad över.
Ha en bra dag!
Hej och Välkommen Mawa!
Jag har förstått att många kommit hit via Annikas blogg och det känns väldigt roligt. Vi samarbetar….
Numer pensionär i Nynäshamn

Välkommen säjer jag också! 
Bugar ochTackar, det känns som om den här sajten kan bli ett väldigt bra stöd framöver. 
Det hoppas vi!!!
Numer pensionär i Nynäshamn
Den är ett fantastiskt stöd, jag är så glad att jag hittade hit. Så många tips och så mycket uppmuntran, du kommer garanterat att trivas, jag önskar dej välkommen även om jag är nästan alldeles ny jag också
Själv har jag aldrig använt datorn till att prata med, blev avskräckt när jag en gång gick in på en chattsida o genast fick en massa konstiga "förslag", är ingen moraltant, men det är skönt att det finns forum som är seriösa oxå. 
Välkommen hit säger jag med.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Jag vill också säja välkommen!
Välkommen hit, här får du inga otrevliga förslag*S* Det är en helmysig sida med många goa vänner här