Sarag
Hej,
Vilket fint forum!
heter Sara och har ätit LC ca 6 månader. Viktminskningen har gått trögt för mig. Eller det har tagit tid för mig att titta precis hur jag skall äta/dricka för att gå ner i vikt. Nu har jag fått till det och dom senaste 4 månaderna har jag gått ner 6 kg - snart 7! Räknar med att gå ner 3 till.
Sen måste man ju också hylla den förbättrade hälsan. Inga mag och tarmproblem längre. Piggare och starkare. Mindre allergi, bättre leder mm, mm
Härligt Sara och Välkommen till Kolhydrater iFokus.
Jag tillhör också dem där det gått trögt med vitkminskningen periodvis, men jag fortsätter ändå med LC eftersom jag mår så bra av den här kosten.
Kul om Du tycker det är fint här, titta då gärna runt på alla de andra iFokus-sidorna så får du se.
Det är inte lätt att lägga upp bilder på en sida om Kolhydrater, inte om man jämför med dem som har djur som tema?
Numer pensionär i Nynäshamn
Säger hej hej till dig Sara vad trevlig att du har hittat hit också.
Kram/Milla
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Det är ju helt fantastisk med att magproblemen försvinner. Jag mår också kanon bra.
Jag tycker din vikt har minskat bra.
Hejsan alla
Jag är ny sedan idag men har tjuvstartat lite med LC, (tack vare Annica Dahlqvist) och har hållit på i 10 dagar på allvar, -1 kg, vidrig huvudvärk, deppig och vansinnigt trött och grinig men nu äääntligen börjar det lätta, förstår om det finns dem som ger upp. Jag tycker det här är en verklig pärla bland alla sidor på internet, en av de få som man känner för att delta i.
Det är kul här för ingen käftar emot. Det finns så många som har massor emot denna kost. Här kan vi skriva om det och får massa råd. Välkommen!
Bara inte motståndarna hittar hit och ska kivas med oss!
Kelly, nu har du det hemska bakom dig! Nu kommer du att må bra och inget annat! Det är värt mödan och det är ju så underbart när huvudvärken lättar.
Välkommen Säger jag som är ny här.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4