Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 2225 ggr
Sumokvinnan
0

En till "nybörjare"

Hej vänner!

Jag kan med stolthet meddela att jag i förrgår (den sista maj) tog farväl av kolhydrater i alla former (typ)Flört. Har vart inne lite på den här sidan förut och det verkar som ni alla mår så himla bra på den här kosten, i alla fall de flesta. Jag vill själv bli lite piggare och gärna gå ned några kilon eller trettio. Väger nu 88 till mina 164 centimeter och skulle ju inte gråta om jag kom under 60-strecket om man säger så… Önska mig lycka till!

Ps. Min enda oro är en galla som spökat vid högt fettintag tidigare, någon med erfarenhet av detta?

kickelina66
0

välkommenGlad

greensis
0

Hej och välkommen.Skrattande

Har själv inga gallproblem, men några har pratat om att de får gallkänningar av fett just i kombination med kolhydrater.

Fabricati diem, pvnc!

Mervi
0

Välkommen! Gall-problemen brukar försvinna ganska snabbt när man slutat med kolhydraterna.

Sumokvinnan
0

Det är precis det jag hoppas på. Tack!Skrattande

Aniara4
0

Hej och välkommen!

Som jag förstått det orsakas gallproblemen egentligen av för lite fett, det blir inte tillräcklig snurr på systemet. Men man känner inte av det förrän man äter fett och gallan börjar röra på sig igen. Så det kan säkert hända att det blir värre innan det blir bättre. Hoppas det går bra för dig!

Raring
0

Välkommen hit och lycka till!

clajo
0

Välkommen hit och lycka till!

[slamslams]
0

Välkommen och Lycka till.

Buppan
0

Lycka till! Det här är den rätta dieten för att må bra och långsamt gå ner i vikt. Har plockat av mig 13 kg sedan januari och min hälsa har blivit mycket bättre. Vad gäller gallproblem och denna kost vet jag inte, men har opererat bort gallan tidigare, som jag hade problem med, då med rekommenderad kost enligt Livsmedelsverket!

Maia
0

Välkommen säger jag också!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna 

[tillbakalutat]

JohanBaltic
0

Kul att ha dig här - har ingen erfarenhet av gallbesvär…

Lycka till!

molana
0

Välkommen hit!  Skrattande

bigganj
0

Välkommmen!Cool
Jag har haft gallkänningar förr och när jag ser tillbaka på detta så uppkom de mest när jag också åt något som både var fett och Kolhydratrikt. Nu har jag inga som helst problem fast när jag minskat på kolhydraterna rejält.

MiaKia
0

Grattis till steget! Jag har hållig på nu två månader och mår toppenbra jämfört med innan.