Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 1275 ggr
DaMum
0

OT - Till alla Mammor...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…från en annan mamma;

GRATTIS ALLA UNDERBARA MAMMOR PÅ MORS DAG!!!

SkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattande 

Hoppas ni alla får känna er ordentligt firade, ompysslade och älskade! Idag och alla dagar!

Kram från DaMorsan!

Maia
0

Ja hurra för mammorna. Här kommer The Mom, en favorit i repris. Alla mammors sång.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna 

[tillbakalutat]

clajo
0

Gratulationer till alla mammor! Hoppas jag kan sälla mig till skaran en dag.

magma
0

Tack DaMum, och grattis tillbaka till dig och alla andra mammor!Kyss

Brynhilde
0

SkrattandeJaaa!!! Grattis till oss!!!

Grattis till alla andra också!!! Vare sej vi är föräldrar eller inte, så behövs det lite uppmuntran då och då.

Ha en trevlig söndag. Skrattande

Ser du att jag tappat nåt kilo... låt det ligga...

kaisakavat
0

Tack och Grattis till er alla andra! Här i Piteå har vi dessutom rätt läckert väder. Utefika?!

Cool

Monsun
0

Detsamma säger jag - grattis till alla mammor och alla andra kvinnor!

Själv sitter jag och betalar räkningar medan barnen (ja de är 19 och 17 - 21 åringen är på scoutmöte) ska överraska mig med lunch. Luktar jättegott och det bästa är att dottern själv äter LCHF så det blir helt rätt mat! *ler lyckligt"

DrAnna
0

Puttar upp The Mom song!

Monsun
0

UNDERBAR SÅNG!!!!

missaz
0

TACK och självklart grattis från mig till alla mammor åxå!

Lippi
0

GRATTIS DaMum och alla ni andra medmorsor på denna jord!

molana
0

GRATTIS tillbaka till alla mammor och kvinnor.  Skrattande

MaMaMade
0

En hälsning från en sjuk mamma m uppkäftiga ungar till alla andra hjältinnor!

Fast Guben hade köpt röda rosor (Statoil…vad gjorde han utan den macken!) o ett litet kort o ställt på köksbordet när han kom hem imorse. Jag hade helt o hållet ställt in mig på noll uppvaktning (fick en tagets av Mellis som hon drivit upp på FSK för 1 v sedan) så jag blev tagen på kökskanten där…fick lov att fälla en tår faktiskt…

Marylina
0

TACK det samma alla. Och stort tack för the mom song

MillisB
0

Den var kul! Hoppas jag också får firas på Morsdag om inte alltför många år…

/Millis 🎈
Min blogg läser du här.
Fat is your friend.          (David Perlmutter)

Frualbertsson
0

Min farfar sjöng alltid för farmor på mors dag, jag minns inte så mycket av sången men detta minns jag…..

Mor lill mor, vem är väl som du? Ingen i hela världen! Skrattande

kickelina66
0

Tack och grattis till alla mammor. Jag fick ett fint kort av yngsta sonen som han ritat själv. Av maken fick jag två plantor med humle. Så nu blir det fint i trädgården.

[slamslams]
0

Grattis till alla mammor.

Mina barn har ringt idag det får jag vara nöjd med.

Min man var ute och plockade en stor bukett Liljekonvaljer till mej det var gulligt, tur jag har honom.

elize-l
0

Ja GRATTIS till oss mammor. Har haft alla mina barn hemma på mat idag. Bjöd dom cheeskake härifrån till efterrätt men dom var inte jätteimponerade hahaha.  MÅSTE var socker i tyckte dom, nej då inte alls tyckte jag hehe

MaMaMade
0

Avis…vad är en bukett rosor mot perenna plantor…el egenplockat! Å andra sidan är det bara maskrosorna som blommar vilt här än! Flört

Medlem
0

Åh tack rara DaMum!

För mig är det morsdag varje dag för jag älskar min mor så oerhört mycket.

Vi ska inte glömma i denna dag de föräldralösa barn som förlorat sina mammor. De är säkert ledsna idag när de flesta firar morsdag

My Mum is amaizing

DaMum
0

Kram alla goa!

Jag har firats ordentligt idag av döttrarna! Fint dukat bord, surprise-middag och jättefina presenter!

Men visst är det alla mammors och alla kvinnors dag alla dagar! Eller borde vara i alla fall.

Melindrea
0

Jag gjorde tårta till min mamma. Riktigt mumsig LCHF-tårta enligt recept från här! =)