Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettfrågelåda-minmat
Läst 861 ggr
Fibblan
0

Klantig jag är....

Tror ni inte jag satt inatt och skrev in gårdagens mat i Cal Counter.  Det innebär att det registrerades på dagens datum. S..T oxå!!!!  Det går ju inte ändra, så jag kan inte lägga in dagens för då blir det ju dubbelt.  Så här smidig är jag ofta!!! Gråter

Margareta
0

Kan man inte ändra datum? För i så fall kan Du ju lägga in en gång till på igår och sen ändra det Du skrivit till dagens.

Numer pensionär i Nynäshamn

Mervi
0

Man kan nog inte bestämma datum alls, allt går på dagens datum. Jag har provat och lyckades inte med det.

Margareta
0

Trist, vi kanske skall fråga Tina om det?

Numer pensionär i Nynäshamn

Fibblan
0

Ja, inte hela världen iof, men det är lite tråkigt när man börjat.  Men det är så typiskt mej att göra en sådan sak:)

oldwolfie
0

nog  går de  o  ändra  o  tabort  de  man  fört in  iallafall  så  kan jag detSkrattande

de e  ju bara   att markera   o  ta bort matvara me  knappen nedanförFlört

Mervi
0

Det går att ta bort dagens matvaror, men om det som jag förstod att Fibblan skrev in det på natten och klockan hade hunnit bli över tolv och maten hamnade på fel dag, kunde hon inte fixa datumet, alltså inte ändra det till gårdagens.

Jag kan inte heller gå och ändra gårdagens noteringar, bara dagens. Så har jag uppfattat det.

Nilli
0

Om man klickar på <<…>> runt datumet så kan man gå in och ändra redan inlagda dagar…

I alla fall kan jag det…

/Nilli

Fibblan
0

Jo jag kom på det igår, vad blind man ska vara då????   Nu gör det ju inget om man missar.  *S*  Programmet blir bara bättre och bättre.   Dessutom är jag blind, för jag skrev och frågade om tina kunde lägga in Cross-Trainer som motion……svaret kom. Det finns redan inlaggt, men utan bindestreck.   Skrikandes Typiskt mej