Senaste inläggen
Jag får ibland frågor om borttappade trådar och då visar det sig att många inte förstått hur forumet fungerar.
Möjligen kan detta underlätta för Er som inte hänger med:
ALLA trådar ligger under Senaste inläggen i kronologisk ordning
Syns de inte på första sidan får man bläddra framåt med länkarna under listan.
Eftersom tempot är högt i forumet så är det bara de sista timmarnas trådar som syns på första sidan, resten hittar man om man bläddrar framåt. Det blir ca 5 sidor per dygn med nya trådrubriker just nu..
ALLA trådar tillhör även en ämnesgrupp i forumet, det du ser under Senaste inläggen är bara en dubblett av rubriken - för att man lätt skall se vilka trådar som är aktuella.
Om alla trådskapare la trådarna under rätt ämnesgrupp - blev det lättare att hitta för dem som söker direkt under resp ämne.
/Margareta, sajtvärd
Numer pensionär i Nynäshamn
Kan tillägga att det är orsaken till att det ibland står "putt" i en del trådar- för att den som skrivit "putt" vill putta fram tråden så fler ser den, inte för att han/hon är sur.

Margareta, jag ber om förlåtelse för att jag är så korkad! 
Ingen är korkad inte så lätt när man är ny!
Du är inte korkad mokkajojja och du är inte ensam på något vis - jag får många PM om allt möjligt …
Numer pensionär i Nynäshamn

Det finns ingen möjlighet att göra vissa trådar "sticky", som det finns i en del andra forumsformer? Tänker då främst på den här =)
Nä det gör ju inte det….

Vi kan väl hjälpas åt att "putta" upp dem med tanke på att så många nya kommit och kommer till sajten?
Margaretha - Bra att du förklarar för oss virrpannor! 
Har bokmärkt alla dina såna här förklaringstrådar! Då kan jag lättare repetera…

Tänkte det kunde vara dags att "putta" igen! 
Tog även bort gamla "puttar", bara för att rensa lite… alltså absolut inget personligt gentemot "puttaren"… 
"still lost in space and time"

Haha, jag tror du vill vara ensam puttare

Nejdå… absolut inte, Ullebull! 
"still lost in space and time"

Bara en fundering. Om alla skapar sig en egen tråd och ställer alla frågor i den, har man då inte lättare att hålla koll och svara eller är det så att man tror man får snabbare svar genom att starta nya trådar hela tiden???
Jag i alla fall försöker i mån av tid att läsa igenom vars och ens tråd men det blir så många så tiden tryter. Vill ju gärna hjälpa alla som kommer nya att få lära sig och att få hjälp med denna härliga kost.
Alla nya, läs, lär och ät, ni kommer att må jättebra och tappa era överviktiga kilon, jag lovar att det fungerar.
Tänker jag fel, kanske försvinner ämnet då i tråden men söker jag så kommer det ju upp oavsett om ordet bara skrivits i en tråd.
svammel,