Jag behöver er hjälp!
Det är så att jag har anmält mig till en stor fototävling. Hela 18 länder är med och tävlar och det är skitfina priser om man lyckas ta sig till finalen. Det finns en jury men det viktigaste är att folk röstar på ens bild. För att kunna rösta måste man registrera sig med sin emailadress och sen logga in. Bara för att man endast kan rösta 1 gång/bild.
Min bild ligger under Sverige och porträtt. Fotot heter WOMAN och föreställer en kvinna som man ser ryggen på. Hon har en tatuering i ryggslutet.
Jag hoppas att många röstar på min bild men lite extra hjälp är aldrig fel. Vill du hjälpa mig, så rösta idag är du snäll??
Maila mig gärna efteråt så jag får tacka ordentligt!
Här är länken till min bild.
http://ta.canon-europe.com/?pg=gallery&cc=se&lc=sv&photo_id=foto47ffaf76679d2
Jag blir jätteglad för alla röster jag kan få, så gillar ni min bild får ni gärna skicka vidare länken till era bekanta!
/Lillianna
~ Lillianna ~

Fin bild! Nu har jag varit inne och röstat. Lycka till!
Tack så jättemycket för din röst kalleankasmormor!!!
~ Lillianna ~

har röstat, fin bild

Har också röstat, jättefin bild :) Lycka till!
Tack så jättemycket dmbella och hamalm! Jag är så nyfiken på hur det ska gå!! Tänk om jag kommer till final, då skriker jag av lycka!!
/Lillianna
~ Lillianna ~
Jag fattar för att man måste bli medlem innan man kan rösta? Eller stämmer inte det?
Nu är röstningen avslutad! Och jag vill tacka er som röstat av hela mitt hjärta! Jag har gått vidare!!! Min bild är med i top 10 och ska nu bedömas av juryn ifall jag går vidare till nästa steg. Jag är sååå tacksam, stolt och upphetsad över detta!!!
Tack till er som hjälpte mig till top 10 (av 232st)!!
Håll nu tummarna!!!
/Lillianna
~ Lillianna ~

jag missade den här tråden så jag han inte rösta tyvärr men grattis ändå.
såg också denna nu men grattis lillianna!!