Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 1775 ggr
orsalotta
0

Ska det vara så här???

Jag går omkring som i ett rus…..Jag har bara ätit LCHF i ca 2 veckor men är smått euforiskOskyldig Mår så himla bra… Inte nog med det utan jag märker att jag som den värsta missionär predikar för mina stackars arbetskompisar och vänner hur fantastikt bra det är. Lite lustigt är det för jag var MYCKET skeptisk emot detta för ca en och en halv månad sedan, men när jag märkte hur gubbens blodsocker sjönk och stabiliserades och han kunde stoppa Meforminburken längst in i skåpet samt påstod att han mådde så bra på sitt bacon och smör och till råga på allt gick ner i vikt så blev man ju nyfiken… Efter att ha läst Annika Dahlqvist och Litsfeldts bok så blev jag övertygad…. Ja, jag kan säga att jag är lycklig!!! Frågan är, är det bara ett övergående rus??? eller???

greensis
0

Välkommen!

Man kan bli lite… hög i början, delvis av omställningen till fettdrift, dels av det enkla faktum att man mår så bra, äter så gott, osv osv.

Var beredd på att du kan får en omställningssvacka om någon vecka eller så, sedan brukar det normalisera sig.Skrattande

Fabricati diem, pvnc!

dufva
0

Jodå. Precis så ska det vara Skrattande!

Grattis till både dig och gubbens blodsockerförbättring..

Ta det lite lugnt med arbetskamraterna bara så länge den värsta euforin pågårFlört .

molana
0

Hej! Välkommen hit! Har rötter i Björkvassla jag.  Skrattande

kickelina66
0

Välkommen. Jag känner igen mig. jag var också lite hög där början, lät nog som en väckelsepreidkant och ville frälsa hela världen på lchf.

orsalotta
0

Tack för välkomnandet!  Jaha, då är det bara att njuta så länge det varar dåFlört  och det känns skönt att ni erfarna finns när bakslagen börjar komma.

ullebull
0

Välkommen hit och jag kan berätta att jag är fortfarande lika lycklig över att ha hittat rätt kost.

Ett år har gått med mycket god mat och 26,5 kilo har jag slängt längs vägen trots små dikeskörningar ibland. Mitt blodsocker är perfekt, mina naglar långa, mitt eksem borta, ja allt är jättebra med denna kosten.

Lycka till nu.

Nocke
0

Stämmer att man blir hög. När jag hade anorexia i slutet av 60-talet var jag också hög.

[Karro]
0

Man förstår inte hur alla inte kan förstå hur bra det är Glad