Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 1419 ggr
[imba]
0

Anna Skipper

suck, blir alldeles matt när jag ser hur hon kör med deltagarna i programmet, mat som inte´liknar nån ting och ett jätte tufft träninsprogramFörvånad Nä, jag vill hellre sitta under trädet som tjuren ferdinand och njuta av min lchf kost och ändå minska i cmCool

Empe
0

Mmm men visst körde hon ett program med två överviktiga florister nu i vintras, som fick äta typ LCHF de första veckorna för att sedan gå över till lite mer GI-betonad kost?

[imba]
0

Det har jag tyvärr missat! Det kanske finns hopp i alla fall då..Generad Men stackars folk alltså, kan väl knappast vara meningen att dom ska forsätta med den maten och det tempot, en annan blir ju helt matt av att titta på!

paronskrutten
0

Hon tar bort margarin och skit iaf :) Om hon inte ger dom en mjölkfri kost får dom äta smör.

Helena

Empe
0

Nej man får lätt det intrycket men någonstans brukar hon informera om att det är en 8veckors omstart liksom. Där man får rensa  ur kroppen och grundlägga nya vanor. Att hon ordinerar så ofantligt mycket motion däremot är nog mer för att det ska se tjusigt och lockande ut när resultaten presenteras.

De bästa tipsen vore väl att se till att dessa personer som ställer upp i programmet får prova en massa olika motionsformer under dessa veckor så de själva får hitta "sin grej". Är man inte totalt tävlingsinriktad och "adrenalinjunkie" innan lär man knappast hålla kvar vid hennes träningsschema. Man måste hitta något man tycker är kul.

Själv har jag en BMI på ca 51 nu, och är jättenöjd och glad med att ha hittat vattengympa som träningsform. Det är den enda motionsform jag i mitt snart 39åriga liv har gillat starkt. Går två gånger i veckan under terminerna och längtar(!!!!) till varje pass! Helt otroligt faktiskt!*S