Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 2321 ggr
Karin20
0

OT - Bulgarian Idol

Måste bara ses

Ken lee!

//Karin

papa-bear
0

Förvånad Förvånad Förvånad Förvånad Förvånad, juryn bröt ihop, jag dog av skratt, nej, jag lever än, phu

raphanus
0

Med skammens rodnad på kinderna bekänner jag att jag till 26 års ålder trodde att Kikki Danielsson sjunger:

Vi låser dörren in till damernas
så ingen annan hör.
Sen pratar vi om killarna
som står utanför.

Vi låser dörren in till damernas -
vår hemlighetscentral.
Sen går vi ut till killarna
och gör våra barn.

greensis
0

I många år - tills jag såg texten i tryck - trodde jag att David Bowie i Space Oddity sjöng:

"And the papers want to know who's shot to where"

när det ska vara

"And the papers want to know whose shorts you wear"

Pinsamt att tänka på hur många gånger jag sjungit om major Tom och missat hans lånade kalsingarGenerad

Fabricati diem, pvnc!

Margareta
0

Jag har sett den förrut och den är lika kul varje gång - tycker det är fascinerande att folk inte har någon självinsikt.

Min favvis är annars….Connie Talbot eller nu senast goss-sopranen Andrew

Numer pensionär i Nynäshamn

Medlem
0

Tycker (ken lee) remixversionen är en fin musik

papa-bear
0

#4 det räcker att titta på svenska idol, men jag tror att alla idolproduktioner år uppbyggt på samma vis, ta in och visa freaksen, 75 % - 80 % av programmen, i american idol får man ju bara se de som gått vidare som någon form av endcredit.

dina favoriter, ja vad skall man säga, när simon gapar och amanda grinar, och simon är ju van vid det mesta, så är han nöjd är det väl bra. Glad

[Karro]
0

Såg detta nu…. Är tydligen lite seg men helt galet….

Margareta
0

Den här var kul. Är det din kör Karin20?

Numer pensionär i Nynäshamn

Karin20
0

Underbart, men nej det är inte min kör. Den är här med den kvällens solosångare. Kolla speciellt artistens lilla dotter på slutet!

//Karin

tinaoskarsson
0

Tackar såååååååååååå för länken till Andrew, Margareta! Storgråter framför Youtube…… Inte riktigt normalt - jag vet!

tinaoskarsson
0

Mycket duktiga tjejer. (o så lite halvsnuskig men underhållande text)

(ska bli intressant o se om jag ens lyckas skapa en länk…)

elize-l
0
[Norum]
0

*12 Jisses! Vilken tjej…. Där ligger man i lä…. :-)

RexPect
0

Måste backa tillbaka till de första inläggen i tråden med erkännanden om egna feltolkningar..

Bryan Adams Summer of 69:

I got my first real six-string
Bought it at the five-and-dime
Played it til my fingers bled
It was the summer of sixty-nine

I HAD MY FIRST REAL SEXDREAM

BROUGHT A REAL FINE DAME

PLAYED UNTIL MY FINGERS BLED

THEN WE DID THE 69…

Ja man kan inte vara stolt över allt, men fnissade mycket med min kompis över den vågade texten…….minns inte när jag försod att det var fel…..kanske samtidigt som jag förstod att man i BAD MOON RISING inte sjunger "Theres a bathroom on the right" utan "Theres a bad moon on the rise.."

Annika

Jennix
0

Det är både imponerande att hon lärt sig sjunga sången utan att veta VAD hon sjunger men samtidigt lite sorgligt, eftersom jag tycker att känslan ligger i just att sjunga orden…

Men jaja, jätteroligt och visst påminner det om hur man sjöng engelska som barn?! :D

Travolta o Olivia Newton-John sjöng "You're the one that I want" - vi fick det till "Yo la wa la wah". Vi hade ingen aning om att det var riktiga ord…

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Wildrat
0

#15 Jag vet inte jag. När jag sjunger i kör gillar jag bäst när man har sånger på latin och det förstår jag inte alls…

Men man har ganska bra koll ändå när man är liten. Jag brukade sjunga med i ABBA-låtarna och nu när jag har lyssnat på dem och kan engelska så kan jag dem nästan utantill…

RexPect
0

Har varit en del i Bulgarien, och har en ingift svåger därifrån. Då de inte lärt sej Engelska i skolan så lär man sej ofta populärmusik utantill. Om man vill jobba som coversångerska på någon badort så köper man speciella skivor med musiken och svag bakgrundsång sen texten "fonetiskt" med krylliska bokstäver då de inte har latinska alfabetet, så jag gissar att denna tjej lärt sej på liknande sätt. I slutet av serien kommer hon upp på scenen och sjunger den på (nästan) perfekt engelska, http://www.youtube.com/watch?v=cT18LZItBLA&feature=related så hon fick sin revansch…

Har hört ett antal Mammamia hejagojagen…. (Mamma Mia here I go again) på klubbar därnereGlad

tinaoskarsson
0

Älskar brittisk TV och gillar deras "Britain's got talent". Är ni som mig så bara MÅSTE ni se detta!

Mizzi
0

Mina barns far heter Risto i förnamn och när min dotter var liten och  det var dags för Luciafirande så sjöng hon alltid.

Risto (i stället för Kristus)

Alltså : Risto till jorden är kommen , oss är en frälsare född.

Det kan man kalla pappas flicka Skrattande

[Karro]
0

#18 hahahahaha

Fetrik-Snubbe
0

#18 .. Har iofs drattat i mig några glas vin. Men fan va rolig :)