Över vad????

Läs under ?
Miagumman försöker desperat klistra in ett meddelande, se tråden "?".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna

Har hållit på i 14 dagar. Gick ner 9 hg. jätteglad! Men det höll bara någon dag , gick upp igen så jag står på ruta 1 ,fast jag inte fuskar, har till och med dragit ner på antal kolhydrater till max 25 började vid 45. Är det så i början , någon som vet? Har läst någonstans att om man bantat längre tid på annat sätt, vilket jag gjort, Vikväktarna och points, så skulle det vara svårt för kroppen att ställa om sig. Jag är färdig ge upp börja med frukt och grönt som jag åt massor av förut men slopa bröd potatis past och ris .Men är inte så hungrig och sugen längre vilket är bra, men frukten saknar jag mycket. Tror någon att vikten kommer minska och hur länge tar det i så fall innan den sjunker. Om någon varit med om samma att inte gå ner utan upp efter första dagarna, dessutom lite yr och ont i huvudet, så skulle jag väldigt gärna att ni svara på detta.
#4 Malaga: det vore nog bäst om du kunde starta en egen tråd med din fråga, speciellt med tanke på att jag tänkte stänga den här tråden - eftersom miagummans fråga har en egen tråd nu… :)
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!